לא משנה כמה נתקדם מבחינה טכנולוגית, כנראה שלעולם לא נוכל להימנע לחלוטין מטעויות במספר כשאנחנו מתקשרים או שולחים הודעות. כמובן שאם מדובר באדם אחד שטעה זה לא נורא, אבל אם זה מספר שגוי שפורסם ברבים - זה עלול להיגמר בצורה מאוד מביכה. אישה ממישיגן שבארצות הברית גילתה זאת השבוע כשהוצפה בהודעות ושיחות טלפון, בגלל טעות במספר שפורסם באתר אינטרנט.



אבל זה לא החלק הכי גרוע בסיפור, שכן האתר המדובר היה אתר העוסק בזנות, ועל כן מי שיצרו איתה קשר היו בעיקר גברים חרמנים שהתעניינו בביצועיה במיטה, ורצו לדעת כמה כסף היא גובה עבור השירות, שחשבו שהיא מציעה. "התחלתי לקבל הודעה אחר הודעה מגברים ששאלו מה המחיר שאני לוקחת לשעה, אמרו לי שאני יפה, שהתמונות שלי מדהימות ושהם אהבו את האתר. שאלתי את עצמי 'מה קורה פה?'", סיפרה סוזן לחדשות "פוקס 17".

במשך שבועות יצרו איתה קשר המוני גברים שהתחננו לסקס, ונכון לעכשיו בסמארטפון שלה הצטברו קרוב ל-300 הודעות טקסט, הודעות קוליות ושיחות (שלא נענו כמובן). לדבריה, היא לא הבינה חלק מההתייחסויות המיניות בהודעות, וגם ממש לא היה לה חשוב לגלות מה משמעותן. 

היא חשפה כי חלק מהגברים הודו בפניה שהם נשואים, ולפי אזור החיוג נראה שהם תושבי מערב מישיגן. "אם הייתי נוסעת למוסקגון (עיר במישיגן), הייתי יכולה להרוויח 1,500 דולרים רק ממפגש עם גבר אחד", סיפרה סוזן בהומור כשהיא מתייחסת לאחד הטקסטים שקיבלה. "ההודעות האלו הן מקור בידור מעולה לי ולחברותיי". 

אבל למרות שהצליחה להסתכל על התקרית בהומור, סוזן רצתה שההטרדות המעיקות יפסקו, ובעזרת בתה איתרה אתר הזנות בו הופיע המספר שלה: "הבת שלי ראתה שלוש הודעות בהן הופיע המספר שלי. אני לא נותנת אותו לאף אחד כי זה טלפון העבודה שלי". הן שלחו מיילים למנהלי האתר כדי שיתקנו את הטעות, אך תחילה לא נחלו הצלחה רבה. "רק אחרי שהם ראו מייל שכתוב בו 'פוקס 17' הם הפסיקו להתעלם מאיתנו", הסבירה סוזן. לשמחתה, זמן קצר לאחר שהמספר הוסר, ההצעות המגונות פסקו.