בעבר, כשהטלוויזיה עוד הייתה בחיתוליה והיה רק ערוץ אחד, אנשים התווכחו על דברים כמו אם בכלל לקנות טלוויזיה, ואם להדליק אותה או לא. כיום, כשמספר הערוצים זהה למספר המדינות בעולם, אנשים מכלים את זמנם בזיפזופ בין הערוצים, ומריבות על השלט הפכו מזמן לעניין שבשגרה. הבעיה היא, שהמריבות הטיפשיות האלו מקבלות לפעמים תפנית אלימה ואפילו קטלנית.

בשבוע שעבר למשל, נער בן 16 מטורקיה דקר למוות את אחיו בן ה-18 בגלל מריבה על השלט. הנער ואחיו ישבו בסלון ביתם בקרקלה שבמחוז אנטוליה, והתווכחו ביניהם באיזו תכנית יצפו. בשלב כלשהו, הוויכוח התלהט והנער הצעיר הלך בכעס למטבח ולקח סכין. כשחזר לסלון, דקר את אחיו ופצע אותו קשה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בני המשפחה הזעיקו מיד אמבולנס והקורבן הובהל לבית החולים. למרבה הצער, למרות הניסיונות להצילו, הנער מת זמן מה לאחר מכן מפצעיו. בימים אלו, האח בן ה-16 שוהה במעצר והחקירה בעיצומה. נכון לעכשיו לא ידוע האם יש לו גישה לטלוויזיה.

הרג את אחיו במהלך ריב על השלט. אילוסטרציה: פיקסאביי
הרג את אחיו במהלך ריב על השלט. אילוסטרציה: פיקסאביי

 
למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה וגם בטח לא תהיה הפעם האחרונה שריב על השלט הופך לקטלני. כמה חודשים לפני כן, צעירה מלקסינגטון, שבקרוליינה הצפונית, תקפה קשות את בן זוגה כי העביר ערוץ בטלוויזיה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אבי ניקולס סונדרס בת ה-21, צפתה בטלוויזיה במיטה שבדירתם המשותפת, כשלפתע בן זוגה נכנס והעביר לה ערוץ.

סונדרס התעצבנה, זינקה עליו ונשכה אותו בצווארו, בזרועו הימנית ובזרועו השמאלית, והכתה אותו בחזהו. כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו את בן הזוג כשעל חזהו סימנים אדומים, היכן שסונדרס היכתה אותו, ועל זרועותיו וצווארו היו סימני נשיכה. למרבה הצער, לא ידוע בשלב זה באיזו תוכנית או סדרה היא צפתה כשבן הזוג החליף ערוץ. אולי אם זו הייתה סדרה שווה סונדרס תקבל עונש מופחת?