יש כמה דברים בעולם שאפשר לדעת בוודאות, ביניהם שהעולם הוא עגול, שהשמש שוקעת במערב ושאנשים צופים בפורנו. כמובן שעל האחרון אף אחד לא מדבר, בגלל שזה מביך ולא נחשב לנושא שנהוג לדון בו. בשל כך, אפשר להבין את גודל המבוכה של מי שנתפס צופה בחומרים למבוגרים בלבד, בוודאי על ידי המשטרה. לאחרונה צעירה מאוהיו נאלצה להתמודד בדיוק עם זה, כששוטרים הגיעו לעצור אותה בזמן כשצפתה בסרט פורנוגרפי.

אם לא די בכך, המעצר הזה שודר בטלוויזיה, וכעת כל העולם ואשתו יודעים על זה ועל סיבת מעצרה. האירוע הביזארי התרחש בשבוע שעבר במסגרת התכנית המשטרתית Live PD, שמשודרת בערוץ האמריקאי A&E. במהלכה, מתועדת פעילות משטרתית בשידור חי ברחבי המדינה. בפרק הנוכחי, שוטרים הגיעו לעצור את סטורם וויזנר בת ה-23, מהעיר קולומבוס, באשמת גניבה, פריצה ושימוש בסמים.

בסרטון הקצרצר, שמהווה רק חלק מהפרק, אפשר לראות את השוטרים נכנסים לביתה של וויזנר ומחפשים אחריה. כשהם מוצאים אותה לבסוף, הם שואלים אותה מתי בפעם האחרונה צרכה סמים, ועל כך היא עונה "היום, לפני כמה שעות". ברקע אפשר לראות גבר ואישה עירומים במיטה, אך בינתיים הם שקטים. אך בעוד השוטרים ממשיכים לתשאל את וויזנר, הם החלו לשמוע גניחות ואנחות מגיעות מהטלוויזיה והתקשו להתרכז. השוטרים ניסו להמשיך במעצר, אך הרעש רק הלך וגבר, והפך לבלתי ניתן להתעלמות.
 
בשלב זה השוטרים הביטו במסך והבחינו שמדובר בסרט פורנו, ואחד השוטרים ביקש מוויזנר לכבות את הסרטון באופן מידי. תוך שהם לא מצליחים לכבוש את המבוכה שלהם והם צוחקים בעוד הם מורים לצעירה להתלבש ולהתלוות אליהם לתחנה.