כל מי שמכיר את דוויין ג'ונסון ("דה רוק"), יודע שמדובר בבחור ענק ושרירי, שגורם לכל אדם אחר להראות לידו כמו מיניאטורה. מהתבוננות בו, אפשר רק לנחש שהוא צורך הרבה מאוד קלוריות מידי יום, כדי לשמור על שרירים מרשימים כאלו. אבל אפילו האדם בעל הדמיון הפרוע ביותר, לא יצליח לנחש מחצית ממה שהוא אוכל בפועל.
 
ההוכחה לכך היא תמונה ששיתף הכוכב ההוליוודי באינסטגרם בשבוע שעבר, בה חשף את ארוחת הערב הענקית שלו, לתדהמת הגולשים. בתמונה, אפשר לראות כמות אדירה של סושי, כ-90 יחידות, שמתאימה יותר למשפחה מאשר לאדם אחד. לכל מי שדואג, הוא מסביר בפוסט, מדובר בארוחה מיוחדת, "צ'יט דיי", כלומר יום בשבוע בו הוא מרשה לעצמו לאכול יותר מהרגיל.


זה עדיין לא הרגיע את המעריצים שממש לא היו מוכנים לזה, ואלו מיהרו להגיד לו בדיוק מה הם חשובים על כך. "איך לעזאזל אתה מסוגל לסיים את כל זה לבד?", כתב אחד ואחר עקץ אותו: "כל האוכל הזה הוא רק בשבילך, או גם עבור המשפחה שלך?". גולש נוסף טען ש"זה יותר מידי סושי לאדם אחד, אפילו ל'דה רוק'". אבל כנראה שאם הוא הצליח לאכול את כל הסושי לבדו, זה לא יותר מידי. לא?
מי שעוקב אחריו באינסטגרם, ודאי שם שזו לא הפעם ראשונה שהוא מעלה תיעוד של ארוחת שחיתות הסושי שלו. בחודשים האחרונים, דה רוק משתדל להעלות תמונה של ה"צ'יט דיי" שלו מידי שבוע, וכל פעם נראה שיש יותר ויותר סושי בתמונה. אף על פי כן, המעריצים עדיין לא מעכלים איך אדם אחד מצליח לאכול כל כך הרבה, ונדהמים כל פעם מחדש.
 



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Midweek carb up and takin’ these sexy pizzas to pound town. Before our big action scenes tomorrow for HOBBS & SHAW, I get that glorious text from my strength and conditioning coach @daverienzi that says, “for your big scene tomorrow we need to fill you out more.. need you to eat pizza tonight and shoot me pics from the gym in the morning” — it worked. Muscle bellies are full, dense and striated. Achieving and maintaining a certain aesthetic for months while filming is such a crazy science that requires constant strategy and a surgical eye from a great coach. As scientific and intellectualized as this process can be - when you strip it all down to brass tacks, it basically means you gotta be fucking nuts to constantly commit to this discipline. Eh, I am what I am ‍♂️ #HobbsAndShaw #CommitToTheCharacter #HobbsForTheWin #PizzaPoundTown

A post shared by therock (@therock) on