הרבה נשים מעדיפות לגדל שיער ארוך, בין אם זה בגלל נורמות חברתיות או פשוט בגלל שהן באמת חושבות שזה יפה. אבל כנראה שמעטות בלבד יצליחו להתמודד עם שיער כמו זה של אלינה קרבצ'נקו, שמגיע לאורך של כשני מטרים. בזכות שיערה הארוך, קרבצ'נקו בת ה-33, המתגוררת באודסה שבאוקראינה, אף זכתה לכינוי "רפונזל האמיתית", ומהווה מקור קנאה לנשים ברחבי העולם.



קרבצ'נקו מגדלת את שיערה כבר 28 שנים, והפעם האחרונה שביקרה אצל ספר הייתה בגיל חמש. מאז, הסבירה, היא לא מרשה לאיש לגעת בו, אבל כן גוזרת לעצמה קצוות מפוצלים מידי פעם. מעבר לכך שהיא לא מסתפרת, הסוד שלה לשיער מלא חיים עלול להרתיע רבות. לדבריה של קרבצ'נקו, היא שוטפת את שיערה פעם בשלושה שבועות בלבד.



"אני אוהבת את השיער שלי ומקפידה לטפח אותו", סיפר לכלי תקשורת מקומי. "אבל אני לא שוטפת אותו לעיתים קרובות, כי אני חושבת שמוצרי שיער מזיקים לו ויכולים להפוך אותו לדליל יותר, וכן לפגוע בקצב הצמיחה שלו". למרות מאמציה, היא מודה שכן שמה לב שכעת הוא כבר גדל בקצב איטי יותר: "אני חושבת שהוא לא צומח במהירות כמו בעבר".


 

את אהבתה לשיער ארוך קרבצ'נקו חייבת לאימא שלה, שתמיד אמרה לה ששיער גולש הוא נשי וחשוב מאוד לכל אישה: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אימא שלי אמרה לי שיופי של אישה טמון בשיער שלה. במשך השנים הבנתי שהיא צודקת, ושאין דבר יפה יותר בעולם מאישה עם שיער ארוך וטבעי".

אבל מעבר לעניין האסתטי, קרבצ'נקו, אשת עסקים מצליחה, הסבירה שהשיער שלה חשוב גם לתדמית ולזהות שלה: "זה הופך אותי למי שאני - אישה מיוחדת, שניתן לראות שיש לה מסירות רבה לדברים שחשובים לה". יחד עם זאת, כדי להראות מקצועית, וכדי לא ליפול על השיער, היא אוספת אותו במשך רוב ימות השבוע, והולכת עם פזור רק בסופי שבוע ובחגים: "זה הפך לפינוק עבורי ללכת עם פזור, כי כשאני אוספת את השיער הוא מאוד כבד ולא נוח".
 

גם העובדה שיש לה שתי בנות, תאומות בנות שש, לא ממש מאפשרת לה לתת לשיער שלה פשוט לנוח. "אני צריכה לאסוף אותו גם כי הבנות שלי אוהבות לשחק איתו ולמשוך בו", הסבירה. באשר לתכניותיה בעתיד, הודיעה קרבצ'נקו כי אין לה שום כוונה להסתפר והיא מקווה שבנותיה ילכו בעקבותיה. היא אף הודתה שעדיין לא לקחה אותן לספר מאז שנולדו: "אני רוצה שהן יידעו ששיער ארוך הוא יפה ומקור לגאווה. אני מקווה שהן יסתכלו עלי ויראו עד כמה אני גאה בשיער שלי וכמה הנאה הוא העניק לי במהלך השנים".
 
בעקבות שיערה הייחודי, קרבצ'נקו זוכה להרבה מבטים מעוברי אורח, אבל זה ממש לא מפריע לה. "אני אומנם אדם צנוע, אבל אני אוהבת את הדרך שבה אנשים מסתכלים עלי", אמרה. לדבריה, כשבעלה מזה עשור ראה אותה עם שיער פזור בפעם הראשונה, הוא היה בהלם מוחלט: "אני זוכרת את הפעם הראשונה שזה קרה, זה היה בדייט השלישי או הרביעי. הוא היה בהלם מוחלט, אבל אחרי שהוא התגבר על זה, הוא ראה עד כמה השיער שלי ייחודי ויפה".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"Увижу - поверю", - сказал человек. "Поверишь - увидишь", - сказала Вселенная.❤ #instagram#длинныеволосы#longhair#rapunzel#длиннаякоса#красивыедевушки#topgirls#odessagram#одесса#длиннаякоса#рапунцель#аленакрасадлиннаякоса#длинныеволосыукраина#длинныеволосыодесса#волосыодесса#superlonghair#sexiesthair#hairdiva#reallylonghair#instahair#longhairdontcare#hairstyle#hairfashion#famouspeople#starlife#verylonghair#hairstyles#рапунцельукраина#rapunzelukraine#longhairbeauty#hairinspiration

A post shared by Alena Kravchenko (@alenuwka__) on





 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Делай сегодня то, что другие не хотят... Завтра будешь жить так - как другие не могут...❤❤❤ #instagram#длинныеволосы#longhair#rapunzel#длиннаякоса#красивыедевушки#topgirls#odessagram#одесса#длиннаякоса#рапунцель#аленакрасадлиннаякоса#длинныеволосыукраина#длинныеволосыодесса#волосыодесса#superlonghair#sexiesthair#hairdiva#reallylonghair#instahair#longhairdontcare#hairstyle#hairfashion#famouspeople#starlife#verylonghair#hairstyles#рапунцельукраина#rapunzelukraine#longhairbeauty#hairinspiration

A post shared by Alena Kravchenko (@alenuwka__) on