מה הייתם עושים אם יום אחד הייתם רואים שמישהו מנסה לגנוב לכם את האוטו? אולי הייתם צועקים לעברו כדי לנסות לגרום לו לברוח? רצים לכיוון? מתקשרים למשטרה? אם אתם לא בטוחים מה הייתם עושים בסיטואציה כזאת, תוכלו לקחת דוגמה מטיהישה ג'ונס, מהברונקס, שלא היססה השבוע להיכנס בגנב הפוטנציאלי של רכבה במלוא הכוח.

ג'ונס בת ה-49, אם חד הורית, בדיוק התניע את הרכב ונתנה למנוע להתחמם, לפני שלקחה את בנה בן ה-5 לבית הספר בשעות הבוקר המוקדמות. כשהבחינה לפתע בגבר במושב הקדמי מנסה להסתלק עם הרכב, היא לא היססה, רצה לעברו וניסתה להעיף אותו, אך הוא הצליח לסגור עליה את הדלת. כשהיא נחושה לשמור על רכבה, ג'ונס רצה לעבר מושב הנהג, פתחה את הדלת ומשכה את הגנב החוצה בכוח.
 



למרבה המזל, שכנה מהבניין הסמוך שהבחינה במתרחש שלפה את הסמארטפון והחלה לצלם את המתרחש, החל מהרגע שבו ג'ונס שלפה את הגנב מהרכב. בסרטון, ניתן לראות את ג'ונס עומדת מעל הגנב ומחזיקה בחולצתו, עד שתגיע המשטרה. בשלב כלשהו הגנב מנסה לברוח דרך חולצתו, מה שמיד מתברר כטעות קשה, שכן ג'ונס מיד מתיישבת עליו בתגובה. 



הסרטון נגמר בכך שהמשטרה מגיעה והגנב, שזוהה כברנרדו סנטיאגו בן ה-19 נלקח למעצר באשמת גניבה. הוא ניסה לטעון שחשב שזו מונית האובר שלו, כמובן ללא הצלחה. לאורך כל הסרטון אפשר לשמוע את השכנה מעודדת את ג'ונס, צוחקת ומריעה לה על אומץ ליבה. "ברוכה הבאה לברונקס!", אפשר לשמוע אותה אומרת. הסרטון מאז הפך לויראלי וג'ונס הפכה לגיבורה.


לאחר שכל הדרמה נגמרה, ג'ונס שמחה לחזור לשגרת יומה ולקחה את בנה לבית הספר. "הייתי חייבת לקחת את העניינים לידיים שלי, אני עובדת קשה, וחסכתי כדי שאוכל לקנות את המכונית הזו", סיפרה ג'ונס לחדשות abc. "יש לו מזל שלא הרגתי אותו. הרבה מזל". לדבריה היא לא פחדה, ודאגה רק למכונית שלה, שכן זו הדרך היחידה שלה להגיע לכל המחויבויות הרבות שיש לה במהלך היום.

היא הוסיפה שרק שבוע קודם לכן מישהו שבר את אחד מחלונות המכונית, ושבוע לפני זה מישהו גנב את הספוילר האחורי שלה. אולי אחרי צפייה בסרטון הזה אף אחד לא יתעסק איתה יותר?