בדרך כלל, אם הסתבכתם בצרות תוכלו לסמוך על אמא שתעזור לכם, תנחם אתכם ותסלח לכם על הכל. אלא אם כן מדובר באם הזו מלימה, פרו, שהחליטה להראות לבנה "אהבה קשוחה" וללמד אותו לקח לאחר שנעצר בידי המשטרה. לפי התיעוד המביך מהמפגש בין השניים, לא נראה שהוא יעז עוד לחזור על מעשיו.

הצעיר בן ה-20 נעצר בשבוע שעבר לאחר שארב לאחד משכניו בשכונת "באריו מדיקו", וכשזה יצא מביתו תקף אותו וגנב לו את המכשיר הנייד. הקורבן התקשר למשטרה, ואלו הגיעו למקום והחלו לחפש אחריו באזור. למרבה האבסורד, הצעיר אותר לבסוף בקרבת מקום בבית אליו פרץ כדי להסתתר מהמשטרה.
על פי דיווח של Latina Noticias, למרות שלא היה במצב לבקש משהו, הצעיר אמר לשוטרים שיכנס לניידת רק אם יתקשרו לאמא שלו. אלו נענו ולבקשתו, והאם הגיעה אליו בזמן ששהה בתא המעצר, בתחנת המשטרה במחוז סורקיז'ו. להפתעתו הרבה של הצעיר, שציפה שאמו תראה לו חמלה ותעזור לו, זו החליטה ללמד אותו לקח והכתה אותו שוב ושוב מול כל מי שהיה בתחנה.

מאז פורסם הסרטון המביך הוא הפך מיד ויראלי ברשתות החברתיות, לצערו הרב של הגנב הצעיר. נכון לעכשיו לא ידוע איזה עונש יקבל, אבל כנראה שהוא לא יחזור על מעשיו, רק כדי לא לחוות שוב את המבוכה הזו.