במהלך ההיסטוריה, הרבה אנשים טענו שהם ראו יצור מיתולוגי כזה או אחר, אך אף אחד מהם לא יכול היה לספק ראיות מוצקות לכך. בשבוע שעבר לעומת זאת קרה משהו מוזר עוד יותר - אנשים ממונטנה טענו שצייד ירה עליהם כי חשב שהם היצור המיתולוגי "ביגפוט", אך לא יכלו לספק הוכחות לכך שהצייד אכן קיים.



אבל דבר אחד בטוח, הדיווחים של האנשים הללו הם אמיתיים לחלוטין ודי מטרידים. הראשון שדיווח על כך הוא גבר בן 27, שסיפר שיצא לירות במטרות ביער ליד העיר הלנה, כשלפתע הבחין בכדורים נורים לעברו. על פי משרד השריף של מחוז לואיס וקלארק, הגבר סיפר שחלק מהכדורים היו במרחק של מטר ממנו, ואחרים היו אף קרובים יותר.

הוא מיהר לתפוס מחסה מאחורי אחד העצים ולבסוף התעמת עם הצייד. "חשבתי שאתה ביגפוט", זה מה שהקורבן טוען שהצייד אמר לו. "אני לא יורה במטרות בדרך כלל, אבל אם אני רואה משהו שנראה כמו ביגפוט, אני פשוט יורה בו".

לדבריו, הצייד הציע לו ללבוש בפעם הבאה וסט זוהר, כדי שיהיה קל יותר להבין שהוא לא היצור המיתולוגי. כזכור, "ביגפוט" יצור ענקי דמוי קוף מהפולקלור האמריקאי, שחי ביערות במערב ארצות הברית ודרום מזרח קנדה
תחילה, התלונה הזו גרמה לשוטרים לחשוד, בעיקר מאחר שהקורבן לא הצליח לתת תיאור פיזי של הצייד. הוא ידע רק להגיד באיזה רכב הצייד נהג, אבל מסריקה של האזור לא נמצא שום רכב שמתאים לתיאור הזה. אך לאחר שהאירוע פורסם לכלי התקשורת המקומיים, הגיעה אליהם אישה שטענה שקרה לה משהו דומה. 

היא לא הזכירה את "ביגפוט" בתלונה, אבל כן יכלה לתת מידע מדויק יותר של הצייד, איתו התעמתה על כך שירה לעברה. "אנחנו מנסים למצוא את הצייד הזה", סיפר מפקד המשטרה ליאו דאטון. "זה מדאיג אותנו לחשוב שהאדם הזה חושב שזה בסדר לירות בכל מי שנראה לו כמו ביגפוט". עם זאת, דאטון הוסיף שהוא לא חושב שהציבור נמצא בסכנה כי "נראה שמודבר באירועים מקומיים שקורים באזור ספציפי".