כשהורים מתגרשים, בית המשפט נוטה בדרך כלל לכיוון האם והילדים ברוב המקרים יישארו אצלה. כשזה לא קורה, והילדים עוברים לאבא, זה אומר שיש סיבות להאמין שאצלו הם יהיו בטוחים יותר. כמו למשל במקרה של אמא מוושינגטון, שפגעה בשבוע שעבר בילדיה כי לא קיבלה עליהם חזקה. למרבה האבסורד, מעשיה הוכיחו בדיוק למה.



האם, סווטלנה לורל בת ה-52, התגרשה לאחרונה מבעלה מייקל גוליזיה, ונטרה לו טינה כי הוא קיבל משמורת על בתם בת ה-14 ובנם בן ה-12. כמו כן, נאסר עליה לבקר אותם ללא פיקוח או תיאום מראש, מה שרק הכעיס אותה עוד יתר. בשל כך, היא החליטה לנקום בגוליזיה והגיע לביתו כשרק בנם היה בבית.


על פי רישומי בית המשפט, כשבנה פתח לה את הדלת היא נתנה לו בגדים ואמרה לו שזו מתנה עבורו לחג המולד. כשהוא אמר לה שאלו בגדים ישנים שלו, לורל ליוותה אותו לחדר השינה שלו שבקומה העליונה, שם קשרה את ידיו ורגליו מאחורי גבו באמצעות אזיקונים. היא אף דחפה גרב לפיו, והסכימה להוציא אותה רק בתנאי שלא יצעק.

סווטלאנה לורל, נטלי גליזיה. צילום מסך
סווטלאנה לורל, נטלי גליזיה. צילום מסך


מספר שעות לאחר מכן, כשגוליזיה ונטלי חזרו הביתה, הם נחרדו לגלות את לורל מחכה בפנים עם טייזר בידה. היא לא בזבזה אף רגע ומיד חשמלה את גוליזיה באמצעות טייזר, קשרה גם אותו עם אזיקונים וכיוונה לעברו אקדח. בעדותו בבית המשפט, הוא סיפר שהיא אמרה לו שתירה בו כי הרס את חייה: "הפכת את חיי לאומללים, כעת אני אגרום לשלך להפוך לכאלו. אם תזוז מהכיסא אני אפוצץ לך את המוח". 
 
בינתיים, נטלי ניצלה את ההמולה ועלתה למעלה להתקשר למשטרה מחדר השינה שלה. היא הספיקה רק להגיד לשוטרים שלאימה יש אקדח ושהיא עולה עכשיו במדרגות, ואז החביאה את המכשיר הנייד בכיס מכנסיה בלי לנתק את השיחה. "את התקשרת למשטרה??" נשמעה לורל אומרת לנטלי, "אני אתקע לך כדור בראש". למרבה הצער לורל הבטיחה וגם קיימה, וירתה לבתה בראש בין עיניה מטווח אפס. אחיה סיפר בעדותו שמצא אותה מתבוססת בדמה כשהיא קשורה באזיקונים. 

נטלי גוליזיה. צילום מסך
נטלי גוליזיה. צילום מסך


לאחר שהיא סיימה עם בתה, לורל ירדה חזרה לקומה הראשונה וניסתה לירות בגוליזיה, אך פספסה. למרבה המזל הוא הצליח לדחוף אותה וחטף לה את הנשק, למרות למרות שהיה אזוק. כשהשוטרים הגיעו, הוא פתח להם את הדלת והגיש להם את הנשק, כשרגליו עדיין קשורות. לפי דיווח של The Seattle Times, לורל עומדת מול מספר גדול מאוד של אישומים, ואם תורשע תקבל, בתקווה, מאסר עולם. המשפט נמצא בעיצומו.