אלא אם כן אתם מיליונרים ויכולים להרשות לעצמכם לקנות אי בודד, סביר להניח שתאלצו להתמודד עם הדבר הזה שנקרא שכנים. המשמעות היא שמצד אחד אף פעם לא תהיו לבד ותמיד יהיה ממי לבקש עזרה, אבל מצד שני, יש סיכוי שתיפלו על שכנים שאוהבים לעשות הרבה רעש, ולעתים במיוחד בלילה, כשאתם רוצים לישון.
במקרים קשים יותר, אתם עלולים לגלות שאתם גרים ליד אנשים שאוהבים לקיים יחסי מין כל יום כל היום, ורוצים שכולם ישמעו אותם. הסיוט הזה קרה לאחרונה לאמא מבריטניה, שחשפה את המצוקה אליה נקלעה בגלל שכניה הלא מתחשבים. "נמאס לי לשמוע את השכנים שלי עושים סקס רועש כל הזמן", כתבה באתר ההורים הבריטי Mumsnet . "אתמול בבוקר הם העירו אותי בשש, וזה נמשך כל כך הרבה זמן עד שלא יכולתי לחזור לישון". כשהיא סוף כל סוף הצליחה להירדם, לדבריה, "הם התחילו שוב לעשות סקס, והאישה צעקה ללא הפסקה".

היא סיפרה כי גם כאשר שמה אזניות והלכה לסלון, עדיין שמעה אותם חזק מדי: "ברור שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בבית שלהם, אבל למה כולם צריכים לשמוע את זה?", תהתה. היא הסבירה כי ההחלק הכי גרוע הוא שגם בתה בת העשרה שומעת אותם. למעשה, המצב הפך כל כך בלתי נסבל, עד שהיא נאלצה להעביר אותה לחדר אחר, מה שלא עזר יותר מדי.
  
השכנים עושים סקס רועש כל יום כל היום. אילוסטרציה: אינגאימג
השכנים עושים סקס רועש כל יום כל היום. אילוסטרציה: אינגאימג

 
המצב נמשך כך זמן רב, עד שבוקר אחד היא לא יכלה לסבול זאת יותר, והגיבה: "התקרבתי לקיר וצעקתי עליהם 'אולי תשתקו כבר?'. אחר כך הם השתתקו". למרות השקט הזמני, האישה הסבירה שהיא חוששת שזה יחזור על עצמו, ותוהה אם הגיבה בצורה הנכונה. היא שאלה את חברי האתר מה היו עושים במצבה, ולשמחתה אלו נחלצו לעזרתה.

"קרה לי משהו דומה, והתמודדתי עם זה על ידי כך ששמתי להם פתק מתחת לדלת", כתב אחד, בעוד שאחר הציע פעולה מביכה יותר: "אם הם ממשיכים ואת לא רוצה להתעמת איתם, תקליטי אותם, תעבירי ל-USB ושימי להם מתחת לדלת".

בעקבות התגובות הרבות האישה מיהרה להודות לכולם על עזרתם: "עזרתם לי הרגיש פחות רע. אני חושבת שאשים להם פתק תחת הדלת.  אני מקווה שהם ירגישו מאוד נבוכים". היא הוסיפה שעד כה הרעש לא חזר ושהיא "מקווה שהמסר עבר".