למי מאיתנו לא קורה לפעמים שאנחנו מנסים להיראות מגניבים, ובדיוק ברגע הזה קורה לנו הדבר המביך ביותר שניתן להעלות על הדעת. זה יכול לקרות בכל מצב, למשל - כשאנחנו הולכים בנונשלנטיות ברחוב ומבינים שהלכנו בכיוון הלא נכון, או כשאנחנו מנופפים למישהו לשלום ואז קולטים שבעצם אין לנו מושג מי זה.


אבל בסופו של דבר, מה שעושה את כל ההבל הוא הדרך בה אנחנו בוחרים להתמודד עם הסיטואציה המביכה. עבור דוגמנית אינסטגרם צעירה מארה"ב, להעלות תיעוד של משהו מביך שקרה לה הייתה הדרך שלה לצחוק על כל העניין, ונראה שזה עבד מצוין. אושיית האינסטגרם, צארלי ג'ורדן, מלוס אנג'לס, צילמה קליפ שלה מתקלחת בביקיני, כשלפתע נפל לה על הראש הדוש של המקלחת.
 


למרות שזה כאב לה, ג'ורדן גם חשבה שזה ממש מצחיק והחליטה לשתף את הסרטון עם עוקבייה. מסתבר שזו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשתה לאחרונה, שכן בעקבות פרסום הסרטון היא זכתה לחשיפה ענקית גם באינסטגרם וגם מחוץ לו. אם עד עכשיו אף אחד לא ידע מי היא, כנראה שעכשיו אנשים כבר יכירו אותה (או יזכרו אותה כזו שנפל עליה הדוש במקלחת).

כמות התגובות שהיא זכתה להן היא אדירה, כשהיו לא מעט עוקבים שהתעניינו בשלומה. "אווצ', זה נראה כואב!", כתב אחד מהם ואחר הוסיף: "אני מקווה שאת בסדר". אחרים התרשמו מכך שהעלתה סרטון כל כך מביך: "יש לך גישה מדהימה לחיים". אחרים לא הצליחו להסתיר את זה שכל הסיטואציה הצחיקה אותם מאוד, ואחד כתב ש"אני יודע שזה לא יפה לצחוק על אנשים שכואב להם אבל חחחחחחחחח"