מאחר ותצוגות אופנה הן נורא משעממות, אין כמו "פאשלות" שמתרחשות בהן כדי להפוך אותן לראויות לצפייה. לאחרונה למשל, כלב משוטט הציל את הנוכחים משעמום תהומי, כשפלש לתצוגת אופנה במומבאי כשהוא עירום כביום היוולדו. למרות שלא דגמן יום בחייו, הוא היה כנראה הדוגמן הכי מוצלח באותו אירוע, והפך מיד לסנסציה ברשתות החברתיות.



בתיעוד מהתצוגה, אפשר לראות את הכלב החביב יורד במדרגות אל הבמה לצד אחת הדוגמניות, בתזמון מושלם מאין כמוהו. הוא מיד מתחיל לעבור בין הדוגמניות ולהתיידד איתן, בעוד הן מחייכות במבוכה ולא ממש יודעות מה לעשות בסיטואציה הזו.



לאחר מכן הכלב מסתובב לכיוון הקהל, עושה פוזות למצלמות וממשיך לשוטט על הבמה. רק לקראת סוף הסרטון, הוא זוכה סוף כל סוף לליטוף מאחת הדוגמניות ובהמשך גם מדוגמן שעולה לבמה. הסרטון מסתיים בכך שהוא מגורש על ידי אחד מאנשי האבטחה במקום, והתצוגה ממשיכה כסדרה.

הסרטון פורסם לראשונה בטוויטר של העיתונאי ההודי סוהל פידאי, ומאז זכה לאינספור שיתופים, צפיות ותגובות. רוב הגולשים הביעו בעיקר דאגה לכלב חסר הבית, וקראו לאנשים לאמץ אותו. "תודה שליטפתם אותו, הוא נראה כל כך שמח להיות שם. אני מקווה שמישהו יאמץ אותו", כתבה ג'ולייט, וטיפאני הוסיפה: "לחמוד הזה מגיע בית ומשפחה אוהבת".

גולשים אחרים התייחסו לעובדה שכלבים זה דבר מדהים. קאלה כתבה: "כלבים הופכים הכל לטוב יותר", וג'קלין המשיכה באותו הקו: "הכלב הכי טוב בעולם!". אחת התגובות הכי משעשעות הגיעו מגולש בשם ג'קי שכתב: "אוי לא! הכלב הזה עירום!". בשלב זה, לא ידוע מה עלה בגורלו של הכלב החמוד, אך נוכל לקוות שהוא יאומץ בקרוב.