מכירים את זה שאתם הולכים לשירותים ורואים פתאום מישהו מסתכל עליכם מהאסלה? אם לא, יש לכם המון מזל משום שנראה שזה משהו שקורה להרבה אנשים לאחרונה, וכמובן שזוהי חוויה מפחידה שלא נאחל גם לאויבינו. על כך יוכל להעיד גבר מקווינסלנד שבאוסטרליה, שכנראה יקפיד לבדוק מעכשיו טוב יותר את האסלה בכל פעם שייכנס לבית השימוש.



אותו גבר אומלל בסך הכל רצה להתפנות בשעות הבוקר המוקדמות, אך כמעט חטף התקף לב כשראה נחש פיתון מציץ לעברו מהאסלה. הוא כמובן מיד התקשר לחברה מקומית ללכידת נחשים, והסביר להם שמדובר במקרה דחוף, משום שבני משפחתו צריכים להשתמש בדחיפות בשירותים. לצערו, הלוכדים לקחו את הזמן כדי לצלם את הפיתון החביב בתוך האסלה, משום שכידוע - אם אין תמונה זה לא קרה.



"הוא ביקש שנלכוד את הנחש כדי שהוא ומשפחתו יוכלו ללכת לשירותים בלי שיסתכלו עליהם תוך כדי", נכתב בפוסט בדף הפייסבוק של החברה, לצד תמונות של הנחש. הפוסט הקצרצר הפך מיד לוויראלי, וזכה למעל אלף לייקים, 2,800 תגובות ו-3,100 שיתופים, כל זאת בעמוד החברה בלבד. כמו כן, הוא גם זכה לסיקור נרחב בכלי התקשורת באוסטרליה, אירופה וארה"ב, ועורר בהלה רבה בקרב הגולשים, שחששו שיקרה להם משהו דומה.


 
 
"עוד מישהו קורא את זה בזמן שהוא יושב בשירותים?", כתב ניקולס בדאגה



ג'וי טענה ש"אני לא הולכת יותר בחיים לשירותים, תנו לי חיתולים למבוגרים בבקשה"



קירסטי תהתה "מה יקרה אם מישהו יתיישב על האסלה ולא יבחין בנחש?? אני תמיד הולכת לשירותים בחושך!"



"כשהפחד הכי גדול הופך למציאות", כתבה רבקה



היו מעטים, כמו לינסי, שהביעו חמלה כלפי הנחש החביב: "מסכן קטן! זה בטח היה לילה חם והוא חיפש דרך להתקרר"