אומרים שאסור להלוות כסף לחברים, כי ברוב המקרים זה יסתיים בכך שתאבדו את הכסף, את החברים או גם וגם. לאחרונה גבר ממומבאי גילה זאת בדרך הקשה, וכשהבין שלא יקבל מחברו את הכסף חזרה נקם בו בדרך הכי מזעזעת שאפשר לדמיין.



הגבר, פינטו שארמה בן ה-42, נשוי ואב לילדים, הכיר את גאנש קולדהקר בן ה-58 לפני שנה בבית הדפוס שבבעלותו. למרות שרק הכירו, שארמה לא דאג כשחברו החדש ביקש ממנו הלוואה גדולה ונתן לו את הכסף ללא היסוס - רגע שיצטער עליו עד יום מותו. אם לא די בכך שהחבר איחר בתשלום, הוא גם לא ממש רצה להחזיר את כל הכסף והחל להתחמק ממנו. 



אבל שארמה לא התייאש והזמין את החבר לדירה בבעלותו, בתקווה שהשניים יוכלו להגיע להבנה. לפי עדות שנתן למשטרה, במהלך הביקור קולדהקר סיפר שהוא מתחתן עם כלה צעירה, והוא בתגובה צחק עליו שאשתו תבגוד בו ושהוא כבר מבוגר מידי בכדי להתחתן. כתוצאה מכך, בין השניים פרצה קטטה אלימה, במהלכה שארמה דחף את חברו ארצה והוא חטף מכה קשה בראשו.



פינטו שארמה , במרכז  כשראשו מכוסה. צילום מסך דרך טוויטר
פינטו שארמה , במרכז כשראשו מכוסה. צילום מסך דרך טוויטר


לטענתו, כשהבין שהרג אותו הוא נלחץ, ובניסיון להיפטר מהראיות לקח מסור ידני וביתר את הגופה, תוך שהוא מסיר את הבשר מהעצמות. לאחר מכן, הוא השליך את חתיכות הבשר לשירותים ומיהר הביתה לאשתו וילדיו. לדבריו, ההליך הזה היה ארוך ומייגע ולקח לו כחמש שעות. ביום המחרת הוא חזר לדירה כדי לנקות אותה, שם את העצמות והגלגלת בשקית פלסטיק וזרק אותה דרך חלון הרכבת בדרך הביתה.

על פי ה"טיימס או אינדיה", מעשיו המחרידים התגלו לאחר שדיירי הבניין התלוננו על סתימה במערכת הביוב. עובדי תחזוקה שהגיעו למקום בדקו את מערכת הניקוז המרכזית, וכשראו שצפות בתוכה אצבעות אדם הזעיקו את המשטרה. סך הכל, נמצאו בתוך מערכת הביוב כ-200 חתיכות מגופתו של קולדהקר, ומשקלן היה 30 ק"ג.