אם אתם חושבים שלרוץ מרתון שלם זה קשה, דמיינו לעצמכם לרוץ את כל 42 הקילומטרים האלו כשאתם מחזיקים גור כלבים. זה נשמע כמעט בלתי אפשרי, אבל האישה הזו מתאילנד הצליחה בכך, ואפילו הגיעה לקו הסיום עם הכלבלב בידיה. אם לא די בכך, בסוף המירוץ היא אימצה את הגור, והפכה בשל מעשיה לגיבורת היום בארצה.
 
את המרתון החלה קאמג'ירה קלונגסנאן בת ה-43 בדרך הכי שגרתית, כשלפתע בקילומטר ה-11 הבחינה ברצים זזים הצידה כדי לא פגוע במשהו שהיה על הכביש. היא האטה את צעדיה והתקרבה למקום, ונדהמה לראות שזה גור כלבים קטן וחמוד שהיה לחלוטין לבדו. "כשראיתי אותו, הוא נראה כאילו הוא הלך לאיבוד. לא היו בתים, כלבים או אנשים אחרים באזור. אז הרמתי אותו, הסביבה הזו לא הייתה בטוחה עבורו", הסבירה קלונגסנאן לכלי התקשורת.

החלק המדהים הוא שהיא עשתה זאת אפילו בלי לעצור, וכשהרימה אותו בדקה שהוא בסדר והמשיכה לרוץ: "זה היה אתגר לרוץ 31 קילומטרים עם הגור בידי. זה היה קשה ומתיש פי שניים ממרתון רגיל, אבל עשיתי זאת בכל זאת כי הוא היה כל כך חמוד". לאחר שהגיע עם הכלבלב לקו הסיום, ניסתה לאתר את בעליו אך ללא הצלחה.

היא לקחה אותו הביתה, וניסתה שוב לחפש את הבעלים באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות, אך לא זכתה למענה. בשל כך, היא החליטה לאמץ את הגור, וכבר הספיקה לקחת אותו לווטרינר לבדיקה כללית וחיסונים. למרבה המזל הגור היה בריא ושלם, ונראה שמח להצטרף אל קלונגסנאן ושני כלביה הנוספים: "אני שמחה שהצלתי אותו ועכשיו הוא חלק מהמשפחה, יחד עם שאר הכלבים. אני בטוחה שהוא ישמח לחיות איתנו".



מה שקלונגסנאן עשתה חימם לבבות של אזרחים רבים בתאילנד, ובהמשך במדינות רבות נוספות. היא זכתה לסיקור תקשורתי נרחב, ולתגובות נלהבות מצד הגולשים. "היא יפה מבפנים ומבחוץ", כתב אחד מהם בפייסבוק, וגולש נוסף הוסיף: "כל הכבוד לך שרצת עם הגור הקטן ולקחת אותו עד קו הסיום, למרות שהיית כבר עייפה. זה ממש מדהים!"

גולש נוסף טען ש"זמנית, האמון שלי במין האנושי חזר", ואחר הוסיף: "זה הפרס הכי טוב שאפשר לזכות בו במרתון!". אחד הגולשים סיכם היטב את האירוע כשכתב: "את הגיבורה שלי, כל הכבוד!", וגולש אחר התייחס למובן מאליו: "הגור כל כך חמוד!".

;l;l
הגור הקטן יחד עם משפחתו החדשה:

'';';