אם אתם מתכננים להתחתן יום אחד, כדאי שתזכרו שמה שבאמת חשוב לבדוק הוא מי עומדת להיות החמות שלכם. אחרי הכל, אתם לא מתחתנים רק עם הפרטנרים שלכם אלא עם כל משפחתם, כשאת רוב הזמן כנראה תעבירו עם אימא שלהם. אומנם יש מקרים בהם מדובר באישה מאוד נחמדה, אבל יותר מידי אנשים גילו שיש להם חמות מהגיהינום כשזה כבר היה מאוחר מידי.



על כך תוכל להעיד צעירה בסוף שנות העשרים לחייה, שגילתה את פרצופה האמיתי של אמא של בעלה בדרך הכי מזעזעת שאפשר להעלות על הדעת. בפוסט שהעלתה לאתר reddit, כתבה הצעירה, שכינתה עצמה "בקי", שהיא ובעלה החליטו באופן שקול ומכוון לא להביא ילדים לעולם. בגלל שזה משהו שלא הרבה בוחרים בו, הם זכו לתגובות לא נעימות מהסובבים אותם, אבל התגובה הקשה מכל באה מכיוון החמות.



לדבריה של בקי, האם "הפכה היסטרית" כששמעה על התכנית שלהם, ואמרה לבנה שהיא לא מוכנה ש"המורשת ושם המשפחה ימותו איתך". מאז אותה שיחה קשה, הם חשבו שהיא התעשתה והיא אפילו באה לבקר והייתה נחמדה אליהם, אבל אז התבררה הסיבה האמיתית לכך. זה קרה ערב אחד באמצע השבוע, כשהיא קפצה לבקר בלי להודיע מראש והציע לבשל להם ארוחת ערב.


חמות מהגיהינום פגעה בקונדומים. אילוסטרציה: אינגאימג
חמות מהגיהינום פגעה בקונדומים. אילוסטרציה: אינגאימג



מאחר שרק הבעל היה בבית, היא ביקשה שייסע לקנות לה איזשהו תבלין שלטענתה "שכחה", בזמן שהיא תתחיל בינתיים לבשל. זמן מה לאחר מכן, הצעירה חזרה מהעבודה והופתעה לגלות את חמותה בבית, ולתדהמתה היא הייתה רחוקה מאוד מהמטבח. "כשפתחתי את הדלת של חדר השינה שלנו, ראיתי את החמות שלי מנסה בזהירות לחורר את הקונדומים שלנו", כתבה בקי. "היא ראתה אותי והביטה בי בבהלה, ואז מלמלה משהו על איך שהיא 'מנסה להציל את המשפחה', וברחה מהבית לפני שהספקתי להגיד משהו".
 
כשהבעל חזר, הצעירה עדכנה אותו במה שקרה והוא היה מזועזע לחלוטין, אבל זה לא החלק הכי גרוע. השניים נזכרו לפתע שהחמות קפצה לביקור שלושה שבועות קודם לכן, והחלו להיכנס לפניקה שהיא עשתה אותו הדבר גם אז. לצערה הרב של בקי, בדיקת הריון שעשתה יצאה חיובית. "אני כל כך נסערת שאני לא מצליחה לישון", כתבה, "מעולם לא רציתי שיהיו לי ילדים, כך שלעשות הפלה נראה כמו משהו הדבר הכי אידאלי בשבילי כרגע. אבל מצד שני זה נראה לי פסול בעיני. אני לא מאמינה שנקלעתי למצב כזה".

לדבריה, היא ובעלה מתכננים לנתק כל קשר עם החמות, וגם להזהיר את שאר המשפחה. "אני לא חושבת שאני אהיה מסוגלת לסלוח לה על זה לעולם. כף רגלה לעולם אל תדרוך בבית שלנו", כתבה. היא אומנם לא יודעת אם תעשה הפלה או לא, אך הסבירה שבעתיד היא ובעלה מתכננים לעבור עיקור.