במהלך ההיסטוריה אנשים התמודדו עם אובדן בדרכים שונות ומשונות, אבל מה שהאישה הזו ביקשה כשנודע לה שתאבד את רגלה כנראה מתעלה על כולן. האישה בת ה-55 מבריטניה, שידועה רק בכינוי "ג'ואן", פנתה לחברת סחר אינטרנטית והסבירה כי היא עומדת לעבור ניתוח לכריתה של רגלה בשל מחלה.

מאחר והיא מתקשה לעכל זאת, אמרה ג'ואן כי היא זקוקה לעזרת החברה לשמור חלק מהרגל כמזכרת, על ידי כך שתשתמש בעור שלה על מנת להכין ממנו תיק. "אני יודעת שזה קצת מוזר ואפילו מגעיל, ויש מי שיגידו שהשתגעתי, אבל זו הרגל שלי ואני לא מסוגלת לשאת את המחשבה שהיא תרקב ותהפוך לפסולת רפואית. היא חלק ממני ואני רוצה לשמור אותה", כתבה ג'ואן לחברת Sewport (שוק מכוון שמקשר בין יצרנים ללקוחות).
 

הציור ששלחה ג'ואן לחברה. צילום מסך
הציור ששלחה ג'ואן לחברה. צילום מסך



כדי להראות שהיא רצינית, הוסיפה ג'ואן רישום של התיק שהיא רוצה, בו מוצג כיצד חלק מהעור שלה ישולב לצד עור רגיל. לדבריה, היא מוכנה להקצות עבור הפרויקט כ-4000 דולרים, אבל אם זה לא מספיק תוכל להתגמש ולהגדיל את התקציב. בנוסף לכך, ג'ואן סיפרה כי היא נמצאת במגעים עם בית החולים שלה, כדי להסביר להם שהיא רוצה לשמור לפחות חלק מהרגל. "הם יעדכנו אותי אם אוכל לשמור את הרגל אחרי הניתוח, אך עד כה הדיון היה חיובי, אז תחזיקו לי אצבעות!".
 
לשמחתה הרבה, המכתב שלה נגע ללבם של המנהלים בחברה, ואלו הסכימו לעזור למצוא לה מומחים לעיבוד עור ולייצור תיקי עור. כעת, הם מחכים בקוצר רוח ליצרנים שיהיו מוכנים להירתם לפרויקט לא שגרתי זה, בתקווה שיבינו שיש לו מטרה מאוד חשובה.

 

הרישומים שהכינו בחברה. צילום מסך
הרישומים שהכינו בחברה. צילום מסך