למרות שרובנו חשים הכי בטוחים בתוך הבית שלנו, לפעמים נדמה שדווקא בו קורים המקרים הכי ביזאריים. כבר שמענו על מאות מקרים שכאלה, אבל נדמה שמה שקרה השבוע, יכול בקלות להיות מדורג בטופ-10. תכירו את ססיליה סליס, בת ה-15, שהפכה לגיבורת היום בעקבות מקרה הזוי במיוחד, בו הצליחה למנוע מנץ להכין ארוחת צהריים מהכלב שלה, ולאחר מכן - עוד טיפלה בו על מנת להציל את חייו.



בראיון שהעניקה ל"פוקס 5 לאס וגאס", סיפרה הנערה שהיא בדיוק הייתה במטבח ביתה והכינה טאקוס, כשלפתע הבינה שמשהו מאוד לא הגיוני קורה. נץ, שהגיח לחצר האחורית שלה, חיפש לנשנש איזה משהו, והחליט ללכת על אחד מכלבי היורקשייר שלה, לולו. סליס לא חשבה יותר מדי, והתגובה המהירה שלה, שתועדה במצלמות אבטחה הפכה מיד לוויראלית והפכה לגיבורת היום.


 



בסרטון נראה הנץ תופס בכלבה הקטנה וגורר אותו על המרפסת. ססיל, שרצה מיד לעזרתה סיפרה שתחילה צעקה על הנץ וניסתה לגרש אותו, אבל ללא הצלחה. לדבריה הציפור לא ממש הגיבה לה, ורק נתנה מבט קר: "צעקתי עליו 'תעזוב לי את הכלב', המשכתי לצעוק עליו במשך זמן מה אבל הוא לא התרגש, הוא פשוט הסתכל לי ישר בעיניים". 

כשזה לא עזר, תפסה סליס כרית של כיסא שהיה במרפסת והכתה באמצעותה את הציפור שוב ושוב, עד שזו ויתרה והתעופפה משם. למרבה המזל, לולו שרדה, אך כן סבלה מפציעות בגופה ובצווארה. לדבריה, הסכנה עדיין לא פסחה על שני כלביה והנץ נשאר בסביבה לאחר התקיפה בתקווה לנסות לתפוס שוב אחד אחד הכלבים. 
 

ססיליה סליס וכלביה. צילום מסך
ססיליה סליס וכלביה. צילום מסך



"בהתחלה חשבנו שהחצר האחורית היא המקום הכי בטוח עבורם", הסבירה, "אבל עכשיו אנחנו תמיד משאירים את הדלת פתוחה, למקרה שיקרה משהו, ואנחנו נשארים קרוב כדי להשגיח עליהם". ססיליה סיפרה שהיא ומשפחתה חושבים שזו חיית מחמד של אחד השכנים, בגלל הרצועות שעל רגליה, ומתכוננים לפעם הבאה שזה עלול לקרות: "חשבתי שהיא עומדת למות, כי זו הייתה ציפור ענקית בהשוואה אליה.