בימינו, לשתות בפאב זה לא זול וגם אם יש "הפי אוור" קשה לא לצאת עם נזק בכיס אם באמת רוצים ליהנות. אז מה אפשר לעשות כדי למזער הנזק? ובכן, אם אתם רוצים ללכת על בטוח אתם תמיד יכולים לצאת פחות, לקנות אלכוהול בסופר או להפסיק לשתות אלכוהול בכלל. אך אם יש לכם אומץ להתנסות במשהו קצת שונה, יש מי שטוענים שלשתן יש טעם טוב לפחות כמו בירה.

אחד מהם הוא פביאן פרקהרסון בן ה-37, ששותה את השתן של עצמו כבר שלוש שנים ונשבע שלא רק שזה טעים, זה גם בריא יותר מאלכוהול. פרקהרסון, משפילד, בריטניה, החל לשתות את נוזלי גופו אחרי שקרא על היתרונות הבריאותיים שלהם באינטרנט. הוא סיפר ל"סאן" הבריטי על הפעם הראשונה שלו:  "היה לזה טעם מריר כמו של בירת אייל, זה היה טעם חזק אבל לא טעם רע ולא הייתה לי בעיה לסיים את הכוס. זה הרגיש כמו בפעם הראשונה ששתיתי בירה".
 
זמן קצר בלבד לאחר הכוס הראשונה, הוא כבר התחיל להרגיש את השפעת הנוזלים על גופו: "חצי שעה אחרי זה כבר התחלתי להרגיש מדהים, הייתי מלא באנרגיה. גם הרגשתי שיפור ביכולות המנטליות שלי - הרגשתי חכם יותר והצלחתי להתרכז בקלות רבה, והייתי מאושר יותר".
 
 פביאן פרקהרסון  וכוס שתן. צילום מסך
פביאן פרקהרסון וכוס שתן. צילום מסך


פרקהרסון, בלוגר ביוטיוב ומעצב פנים במקצועו, החל לחפש מידע על טיפולים אלטרנטיביים ב-2013, בגלל כאבי בטן קשים מהם סבל. "טיילתי הרבה במסגרת העבודה ואכלתי ג'אנק פוד", הסביר, "התחלתי לסבול מכאבים אבל  בדיקות לא מצאו דבר שיוכל הסביר זאת, אז התחלתי לחפש מידע באינטרנט. תמיד התעניינתי בבריאות הוליסטית, אבל רק בשלב הזה התחלתי לאמץ אותה".

בהתחלה, פרקהרסון שינה את התזונה שלו והחל לצרוך בעיקר שייקים של פירות וסוגים שונים של גרגרים ואגוזים. כשהוא ראה את היתרונות הבריאותיים שזה מספק לו, חיפש עוד רעיונות עד שהגיע לכתבות על שתייה ויישון של שתן. מאז, הוא פותח כל בוקר עם כוס שתן טרייה, אותה הוא מוהל בשתן ששמר בצד.

לדבריו, חלק מהשתן הוא מיישן כדי לשפר את הסגולות הבריאותיות שלו. היישון נעשה על ידי כך שהוא שומר חלק מהשתן בצנצנות במטבח במשך חודש, לפעמים אף יותר. הוא הודה שמאז שיפר את התזונה שלו, לשתן יש פחות טעם של בירה, גם לזה המיושן: "ככל שהזמן עבר הטעם הפך חלש יותר, כנראה כי שיניתי את התזונה שלי".


אין כמו שתן טרי על הבוקר. צילום מסך
אין כמו שתן טרי על הבוקר. צילום מסך

 
מיישן את השתן במטבח. צילום מסך
מיישן את השתן במטבח. צילום מסך