הורים הם אנשים טובים ותמיד יחפשו את הטוב עבור ילדיהם, אבל לפעמים נדמה שהם, איך נאמר בעדינות, לא ממש יודעים את הגבול, מה שיכול להיות ממש מביך. על כך יוכל להעיד אבא מיליונר מתאילנד, שהציע בפוסט בפייסבוק המון מתנות, כסף ואת העסק המשפחתי למי שיואיל בטובו להינשא לביתו הבתולה הזקנה.

טוב, אז הוא לא בדיוק אמר זאת כך, אך כן רמז זאת בדרכים אחרות וציין את העבודה שבתו מעולם לא קיימה יחסי מין. בפוסט, הסביר ארנון רודונג, שבבעלותו חוות פירות דוריאן משגשגת, שהוא ייתן את העסק שלו, 430,000 דולרים, 10 רכבים ובית למי שיסכים להינשא לביתו קרנסיטה. הוא הדגיש שבתו בת ה-26 יודעת לעזור בניהול העסק, דוברת אנגלית וסינית, בעלת תואר וכמובן שהיא חשוב מבחינתו - שהיא בתולה.
 

קרנסיטה וארנון בחוות הפירות. צילום: פייסבוק
קרנסיטה וארנון בחוות הפירות. צילום: פייסבוק



עוד טען האב (המביך) שהוא לא יכול לחכות יותר, כי אם יעשה זאת בתו תהיה זקנה מידי בכדי להתחתן. מעבר לכך, הוא מת לפרוש מעסקי הפירות ולכן צריך שהיורש יהיה בעל חוש עסקי: "מי שיצטרף למשפחה שלנו חייב להיות אדם טוב, לא מהמר, עובד חרוץ ובאמת ובתמים לאהוב את ביתי", הסביר רודונג, "הוא לא צריך להיות הכי חכם, אבל שיהיה מסוגל לקרוא ולכתוב, שיהיה חסכוני ויאהב את פרי הדוריאן".

הוא הוסיף שלא משנה לו המוצא של החתן הפוטנציאלי, העיקר שלא יהיה לו תואר בפילוסופיה או תארים מיותרים אחרים. למרות שיש לו גם בנים שאמורים לרשת אותו, האב המסור התעקש: "ברגע שיהיה לי חתן, הוא זה שיירש את העסק שלי". להפתעתו הרבה, ההיענות להצעה הייתה כה גדולה עד שהוא נאלץ להסיר את הפוסט כדי שיפסיקו להתקשר אליו. נכון לעכשיו, הוא קיבל הצעות מיותר מ-10,000 מחזרים, שטענו שהם עונים על הדרישות שלו. 

קרנסיטה עם פירות הדוריאן. צילום: פייסבוק
קרנסיטה עם פירות הדוריאן. צילום: פייסבוק



אבל חכו, כי זה לא החלק הכי הזוי בסיפור. רק כאשר הפוסט הפך ויראלי קרנסיטה גילתה על מה עולל אביה המביך ואמרה: "בהתחלה חשבתי שאבא שלי צוחק, אבל אז התברר שהוא באמת מחפש לי חתן", סיפרה הצעירה לחדשות Bangkok Post, "גיליתי לראשונה על הפוסט כשחברים הראו לי אותו. הייתי מופתעת אבל ראיתי את הצד המצחיק בסיפור".



באשר לעמדתה בנושא, קרנסיטה הסבירה ש"האחים שלי ואני מכבדים את בקשתו", ושהיא יודעת שהיא אמורה כבר להתחתן: "אני רוצה למצוא מישהו שיהיה חרוץ, טוב לב שאוהב את המשפחה שלו". נכון לעכשיו, היא עדיין לא פגשה את המועמדים הפוטנציאלים, אבל נראה שצפוי לה תהליך סינון ארוך מאוד.


האב, הבת והפרי. צילום: פייסבוק
האב, הבת והפרי. צילום: פייסבוק



קרנסיטה וארנון בחוות הפירות. צילום: פייסבוק
קרנסיטה וארנון בחוות הפירות. צילום: פייסבוק