גם אתם מאמינים שהדבר הכי חשוב הוא הכוונה? שאם מישהו פישל זה לא נורא אם הוא התכוון לטוב? אם כן, יש סיכוי שתשנו את דעתכם אחרי שתקראו על העובד החביב הבא, שהכוונות הטובות שלו גרמו לו להרעיל את הקולגות שלו. הצעיר בן ה-19, תושב העיר ארנולד, מיזורי, בסך הכל רצה לעזור לעמיתיו להירגע כי הוא הרגיש שהם נורא מתוחים.

הרעיון עצמו אומנם נשמע מאוד נחמד, אבל הדרך בה בחר הייתה קצת פחות לגיטימית. הבוס שלו, שמנהל חברה להשכרת רכב, סיפר למשטרה ששם לב שהעובד מסתובב עם טפטפת ביד ומכניס משהו במשקאות של שלו ושל העובדים. הוא לא היה בטוח מה ראה, לכן התעלם מכך בהתחלה ורק נמנע מלשתות מבקבוק המים שלו.

על פי חדשות KMOV4, רק כששני עובדים נזקקו לטיפול רפואי הוא החל לחשוד שזה קשור למשקאות, והזעיק אמבולנס ואת המשטרה. השניים הובהלו לבית החולים כשהם סובלים מסחרחורת ורעד בלתי נשלט, ללא כל סיבה נראית לעין. למרבה המזל הם לא סבלו מנזק תמידי, וכשהשפעת הסם פגע הם שוחררו לביתם.

כשהצעיר נחקר על כך במשטרה, הוא הודה בנונשלנטיות שהכניס LSD למשקאות של הקולגות ושל הבוס כי הם היו "לחוצים מדי" והיו להם "אנרגיות שליליות". נכון לעכשיו, העבריין הצעיר עוד לא הועמד לדין, שכן המשטרה ממתינה לתוצאות בדיקות המעבדה. בינתיים הוא עומד בפני אישומים אחרים, שכוללים בתקיפה מדרגה שנייה והחזקת סם אסור.