מכירים את זה שאתם יוצאים לפאב עם חברים, שותים להנאתכם ואז נאלצים לברוח מבחור פסיכי עם מסור חשמלי? אם לא, יש לכם המון מזל, שכן תרחיש האימים הזה התרחש השבוע בפאב בעיר הנמל נחודקה, ברוסיה. למרבה המזל, לעומת מה שקורה ברוב סרטי האימה, הגיבורים בסיפור הזה שרדו כדי לספר על זה.

 
בסרטון מבהיל מהאירוע שהועלה לאינסטגרם, אפשר לראות את הלקוחות בפאב בורחים בבהלה וצורחים, כשהגבר האלמוני שולף את המסור ומפעיל אותו. למרבה המזל, מספר גברים אמיצים שלא התרשמו ממנו החליטו להיאבק בו, לקחו לו את המסור והחזיקו בו חזק כדי שלא ימלט. כפי שניתן לראות בסוף הסרטון, ללא המסור שלו הוא לא נראה כל כך קשוח ואפילו די פתטי.
 


על פי הדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, בשלב זה לא ממש ברור מה הרגיז אותו ולמה מלכתחילה הוא הגיע לפאב עם מסור. כמו כן, המשטרה מסרה כי היא לא קיבלה עד כה תלונה על המקרה, אך לאחר צפייה בסרטון היא החליטה לבדוק את האירוע ולראות אם יש צורך בחקירה או במעצרים.
 
באופן לא מפתיע, הסצינה המבהילה והרעש המצמרר של המסור החשמלי הזכירו לגולשים את סדרת סרטי האימה "המנסרים מטקסס". הם הציעו שם לסרט המשך בשם "המנסרים מנחודקה", ונראה לנו שאנחנו יודעים מי יהיה הכוכב הראשי שלו. סך הכל, הרוב לקחו את האירוע יחסית בהומור, אם כי מספר גולשים כינו את הבחור "פסיכי" ו"שיכור" - מה שכנראה לא רחוק מן האמת.

via GIPHY