משחר ההיסטוריה בני אדם ניסו למצוא את הסוד לנעורי נצח, אותו מרכיב פלאי שיגרום להם להיראות מדהים ולהרגיש נפלא גם לאחר שהזדקנו. העובדה שאף אחד לא מצא את אותו סוד במשך כל כך הרבה שנים לא מנעה מאנשים להמשיך לנסות, כשהדרכים להגיע אליו רק הפכו יותר ויותר הזויות. קחו לדוגמה את הסבתא הזו מבריטניה, שבגיל 57 מקיימת יחסי מין עם גברים בגיל של הילדים שלה כדי להישאר צעירה.


הפעם הראשונה של גיינור אוונס עם גבר צעיר הייתה ב-2010, לאחר הגירושים שלה מבעלה השני. "שמתי לב שגברים צעירים מתחילים איתי כשיצאתי עם הבנות שלי", סיפרה אוונס ל-Caters News, "חשבתי בהתחלה שהם סתם מנומסים אבל אז הבנתי שהם באמת מעוניינים בי. זה פתח לי את העיניים, הייתי בהלם מזה שהם מפלרטטים איתי".
 
אוונס ואחד הדייטים שלה. צילום: פייסבוק
אוונס ואחד הדייטים שלה. צילום: פייסבוק


אוונס מספרת שהסקרנות סחפה אותה, והיא החליטה לזרום עם זה ולקיים יחסי מין עם גבר בן 23. מיד לאחר מכן היא הגיעה למסקנה חשובה, לפיה "צעירים הרבה יותר טובים במיטה. אף פעם לא הייתה לי חוויה רעה במיטה איתם. אבל זה לא רק הסקס, זה גם החיבור הרגשי, תמיד יש רגשות שמעורבים בזה".

ומאז, אוונס לא מוכנה לשכב עם גברים מעל גיל 30, וכבר הספיקה לשכב עם למעלה מ-200 צעירים. הסוד שלה הוא אף פעם לא להתחייב לגבר אחד: "אני יוצאת כרגע עם שלושה גברים במקביל, אני אף פעם לא מוכנה להיות בקשר אקסקלוסיבי". 

לדברי אוונס, כישלון נישואיה השניים הותיר אותה שבורים לחלוטין. "כשהפכתי לרווקה בגיל 40 פלוס הייתי בהלם, פחדתי וירד לי הביטחון העצמי", היא אומרת. "אבל, החלטתי לשנות את הדרך שבה אני מסתכלת על דברים והמצאתי את עצמי מחדש". 
 

אוונס ואחד הדייטים שלה. צילום: פייסבוק
אוונס ואחד הדייטים שלה. צילום: פייסבוק

 
בעקבות אורח החיים הלא שגרתי, אוונס חוטפת ביקורות נשכניות, בעיקר מנשים: "שופטים אותי על זה שיש לי סקס מדהים עם צעירים. אבל אין לי שום כוונה להתנצל על זה, זה אורח חיים שגורם לי להיות מאושרת. מעבר לכך, למרות שאני כמעט בת 60, אני מרגישה בת 30. מעולם לא הייתה לי ירידה בחשק המיני". 
 
יחד עם זאת, היא מודה שהיא חושבת על העתיד ונשארת עם האצבע על הדופק: "המחשבה על להזדקן מפחידה אותי, ובכל שנה אני שואלת את עצמי אם יתאים לי שינוי. אבל אני מעדיפה שיהיה לי החופש הזה לחיות את חיי כפי שאני רוצה. כיום החיים שלי הרבה יותר מהנים וכיפים מכפי שהיו אי פעם".
 
גיינור אוונס. צילום: פייסבוק
גיינור אוונס. צילום: פייסבוק