יש שתי סיבות עיקריות לכך שהורים רוצים שהילדים שלהם יתחתנו -  הראשונה, על מנת שהם יעזבו את הבית ויפסיקו להתעלק עליהם, והשנייה היא כדי שיולידו להם המון נכדים. אבל, מה יעשו הורים שהילדים שלהם מוכנים להתחתן, אבל מסרבים להפוך אותם לסבא וסבתא? ובכן, יש הורים טובים שיקבלו את ההחלטה של יקיריהם בהבנה, בעוד אחרים ימררו את חייהם ואף ינקמו בהם רק כדי להשיג את מבוקשם.

לאחרונה אישה אלמונית פנתה לאתר reddit כדי לספר על חמות מהגיהינום, שהפכה את חייה וחייה בעלה לסיוט כיוון שהם סרבו לספק לה נכדים. לדבריה, ההטרדות החלו מהרגע שבו התארסו ונמשכו גם חמש שנים לאחר החתונה. בפתיחת הפוסט, הסבירה שהיא ובעלה אל-הוריים (אנשים שלא מעוניינים להביא לעולם ילדים מבחירה): "אני ובעלי לא רוצים ילדים, אבל החמות שלי מצפה שנקים משפחה מסורתית. היא כל הזמן לוחצת עלינו להביא ילדים".

בכל פעם שהיא שואלת אותם "מתי יהיו לכם ילדים", הבעל מנסה לשנות נושא או פשוט אומר לה בפשטות: "זה לא באמת עניינך". היא תיארה מפגש טיפוסי עם החמות: "היא שואלת על זה כל הזמן, מבחינתה כל מה שאנחנו עושים אמור להיות סביב הרעיון שיהיו לנו ילדים". 

לא רוצים להיות הורים של אף אחד. אילוסטרציה: אינגאימג
לא רוצים להיות הורים של אף אחד. אילוסטרציה: אינגאימג


מההטרדות הללו הם סבלו במשך חמש שנים, עד שהכול התפוצץ בסוף השבוע האחרון במהלך מפגש משפחתי. האישה בדיוק ניגשה לקחת בירה, כשהחמות רמזה לה שלא כדאי לה לשתות כי אולי היא בהריון: "התעצבנתי ואמרתי לה ש'אין שום סיכוי', והחמות אמרה בתגובה 'נו באמת, הגיע הזמן ששניכם תהיו רציניים. אז תגידי לנו מתי אנחנו יכולים לצפות שהקשר שלכם יהיה רשמי'".

כשהיא ובעלה צחקו ואמרו שהקשר שלהם רשמי כבר המון שנים, החמות טענה כי "זה לא יהיה קשר אמיתי עד שלא שיהיו לכם תינוקות". היא המשיכה להטריד אותם ללא הרף, עד שלאישה נפלט לבסוף: "הוא עבר עיקור וגם אני. לא יהיו לנו ילדים. את צריכה להפסיק להעלות את הנושא". החמות התחילה לבכות והלכה משם, והמשפחה הביטה בשניהם בזעם. המפגש המשפחתי הסתיים בו ברגע והשניים עזבו את המקום.

למחרת, היא קיבלה טלפון בהול מהחמות: "היא אמרה שתסכים להניח לנושא, בתנאי שנקשיב להסברים שלה לגבי למה אנחנו צריכים להוליד ילדים". כשהיא ענתה בשלילה, החמות הגבירה הילוך ואמרה: "ובכן, אז אני מניחה שאתם לא רוצים שהקשר שלכם יהיה אמיתי. אז אני רוצה חזרה את הכסף ששילמנו על החתונה". למשמע העלבון הזה, האישה טרקה לה את הטלפון בפרצוף והיא ובעלה לא שמעו ממנה מאז.