בדומה לילדים, גם גורי חיות מאוד אוהבים לשחק ולהשתובב, ובוחנים בסקרנות רבה את הסביבה שלהם ואת כל מי שנמצא בה. הבעיה היחידה בזה? שהם מסתובבים בלי שום פחד ולא מודעים לסכנות שהעולם טומן בחובו. קחו לדוגמה את גור ההיפופוטם החמוד הזה מדרום אפריקה, שבתמימותו ניסה לשחק עם תנינים, בלי לדעת שמדובר באחד היצורים המסוכנים ביותר בממלכת הטבע.

כפי שניתן לראות בסרטון, שצולם בפארק הלאומי קרוגר, ההיפופוטם מתמקד באחד התנינים ומנסה למשוך לו בזנב פעם אחר פעם. למרבה מזלו, במקום לתקוף אותו, התנין מוותר ופשוט בורח משם לתוך האגם. ריינר מאוטה בן ה-44, שתיעד את האירוע, סיפר שביקר בפארק יחד עם חבריו כשהם הבחינו באירוע המשעשע. "הבחנו בגור היפופוטם שובב שיוצא מהמים ומתחיל לרדוף אחרי התנינים. נראה שהוא בסף הכל רצה לשחק איתם, זה היה כל כך מצחיק לצפות בו משתעשע עם התנינים", הסביר לחדשות latestsightings.

הוא הוסיף: "זה גם היה מחזה מדהים, כי אף פעם לא ראינו היפופוטם מגיע כל כך קרוב לתנינים בלי שום פחד". אחת הסברות לעניין היא שתנינים באופן כללי משתדלים שלא להתעסק עם היפופוטמים, בעיקר בגלל גודלם ובגלל שהם חיים בשיבטיות, מה שיכול לגרום למתקפה כוללת של כמה מאות טונות לכיוונם.

אבל אם חשבתם שהגור סיים את המשחק, טעיתם, כי הוא פשוט עבר למטרה אחרת. לבסוף, הגור החביב החליט לנסות את מזלו עם תאו שהגיע לאגם לשתות. לצערו הרב, בניגוד לתנינים התאו לא היה כל כך סבלני, נתן לו מבט ששלח את ההיפו הקטן חזרה לתוך המים. "בשלב זה ההיפופוטם הצעיר החליט לחזור חזרה לאימא!", סיכם מאוטה.