לכל אחד מאיתנו קורה שהוא נמצא בסטרס, בחרדה או שהוא פשוט לחוץ, זה אומנם מבאס אבל זה חלק בלתי נפרד מאורח החיים המודרני. למרבה המזל, יש הרבה דרכים להקל על עצמינו, למשל על ידי עשיית ספורט, יציאה לחופשה או מפגש עם חברים. מעבר לכך, מסתבר שיש גם דרך נוספת שתוכל לעזור לנו להירגע, והבשורות הטובות הן שהיא חינמית וקלה לביצוע - כל שאתם צריכים לעשות הוא לצפות בפרקים של הסדרה "חברים". 

כן, קראתם נכון, צפייה בסדרה הקומית מהניינטיז תגרום לכם להרגיש טוב יותר, וזה מגיע מפי איש מקצוע רציני במיוחד. "עבדתי 20 שנים עם אנשים שסובלים מחרדה, והמסקנה שלי היא שזה האופי הרפטטיבי של סדרות כמו 'חברים' ו'המפץ הגדול' שעושה את העבודה ", הסביר הפסיכולוג הקליני מארק הקסטר.

הוא הוסיף שתהליך פתרון הבעיות של הדמויות מספק לסובלים מחרדה נחמה ואסקפיזם: "צפייה בסדרה נותנת תחושה של תיקון, כי אנו צופים בדמויות שכל הזמן נתקלות בדאגות ובעיות, ושאז נפתרות ומגיעה רגיעה, לרוב בעזרת שאר הדמויות בחייהן. זה מרגיע לראות את אותה התוצאה כל פעם ולדעת שאתם יכולים לסמוך על זה. זה אסקפיזם טהור וזה מעולה".

על תהליך החרדה עצמו, הוא מסביר: "חרדה זה בעצם מערכת האזעקה של המוח האנושי, והיא מתריעה לנו שמשהו לא בסדר. בדרך כלל זה תוצאה של רגשות עצורים או לא מעובדים היטב. ההצטברות הזו של הרגשות היא זה כמו סיר לחץ והם תמיד יצטרכו למצוא דרך החוצה".