כשאנשים יוצאים לפנסיה הם משתדלים לעשות סוף כל סוף את מה שלא הספיקו עד כה - לנוח, לטייל בעולם ופשוט ליהנות מהחיים. אבל זה לא מה שהיה לתושב אנגליה בראש כשהוא פרש מתפקידו כאח פסיכיאטרי, והוא פנה במקום זאת לכיוון אחר לגמרי - איסוף וצילום בובות מין. אומנם מדובר בתחביב מאוד מוזר, אבל מאחוריו עומדת סיבה די הגיונית.

בראיון לחדשות BarcroftTV, סיפר דין ביוון, גרוש ואב לשניים, שקנה את הבובה הראשונה שלו לאחר הפרישה, בלי ממש לדעת מה יעשה איתה. במהרה הוא הבין שזה עוזר לו להתמודד עם בדידות קשה שנוצרה ku בעקבות היציאה לגמלאות: "אחרי 34 שנים של עבודה עם הרבה אנשים, זה היה שינוי מאוד משמעותי להיות פתאום בלי אף אחד".

הוא הוסיף: "הייתי סקרן לדעת איך זה יהיה לגור עם משהו שנראה כל כך אנושי, ואם זה יגרום לי להרגיש שאני לא לבד ויש איתי עוד מישהו". מאחר שמדובר בבובות מין, השאלה הנשאלת היא, האם יש לביוואן יש איזשהו מגע מיני איתן? ובכן, הוא טוען שכלל וכלל לא, אבל כן יש לו קשר אינטימי איתן: "אני מדבר עם חלק מהבובות שלי, אבל אני לא מצפה שהן יענו. לא השתגעתי". 
 


מעבר לכך, הוא לפעמים גם חולק את מיטתו עם "שרה", הבובה הראשונה שקנה שהיא גם האהובה עליו: "תוך זמן קצר לאחר שהזמנתי אותה כבר לא ראיתי בה כבובה, והתחלתי לראות אותה יותר כמשהו אחר". מלבד הפגת הבדידות, הבובות גם מהוות עבורו תחביב ביזארי שממלא את זמנו - הוא מלביש את הבובות, מאפר אותן ומצלם אותן.

בשל כך, מלבד המון בובות בגודל טבעי, מי שיבקר בביתו יוכל להתרשם גם מהדיוקנאות הייחודיים שלהן שמעטרים את הקירות. כל זה הקשה על ביוואן להסתיר את התחביב והבדידות שחש מילדיו הבוגרים, והוא ישב איתם יום אחד לשיחה כנה. "בהתחלה לא הודיתי בפניה הילדים שלי שאני מרגיש מאוד בודד כי לא רציתי להיות להם לנטל", הסביר ביוואן, "אבל לבסוף הם גילו על זה וממש הוקל לי לדבר איתם על מה שאני מרגיש, ושמחתי שהם תומכים בתחביב החדש שלי".