אומרים שמעשים טובים תמיד מגיעים עם תגמול לצד שהעניק עזרה, ולכן תמיד כדאי להושיט יד למי שצריך. זה אומנם נכון ברוב המקרים, אבל כנראה לא במקרה הבא, ומיד תבינו למה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת האמריקאים, קבוצת נערים יהודים שהצילו גבר מטביעה נחרדו לגלות עליו פרט מזעזע כשמשו אותו מהמים.

הנערים, תלמידי ישיבה מבוסטון, מסצ'וסטס הבחינו באדם טובע במאגר המים צ'סטון היל ומיד נחלצו לעזרתו. בזמן ששניים מהם רצו לעבר ניידת משטרה שהייתה באזור כדי להזעיק עזרה, השאר קפצו למים בניסיון להוציאו. השוטר בניידת, קארל משולי עזר לנערים להוציא את הגבר מהמים, אז גם הבחין בקעקוע שלו. "כשהוצאתי אותו מהמים, ראיתי שיש לו קעקוע של צלב קרס על היד", הוא סיפר לחדשות NBC Boston. 



משולי הראה את הקעקוע לנערים, ואלו כמובן נחרדו אך לא הצטערו על העזרה שהעניקו לגבר. יחד עם זאת, לאחר שהניאו-נאצי הובהל לבית החולים, הם ביקשו ממשולי להעביר לו מסר ברור. "הם רצו שהוא ידע שהוא חב את חייו לארבעה נערים יהודים", סיפר משולי, "יידעתי את הגבר שלפעמים יש מקרים שיש להם תפניות משונות. במקרה הזה, למעשה הטוב שלהם היה טוויסט מעניין".

הוא הוסיף שהם אמרו לו שהם לא מתחרטים על מעשיהם: "מעשה טוב הוא מעשה טוב, זה חלק מהחיים. חשוב לעזור לכולם". לא ברור כמה זמן הגבר היה במים, אבל לדעתו של משולי, אם הנערים לא היו מגיעים סביר להניח שאף אחד לא היה מבחין בו והוא היה טובע למוות. הוא מתאושש בימים אלו בבית החולים וצפויה לו החלמה מלאה.