חושבים שאיילים הם יצורים עדינים וחמודים שמקפצים להם בשמחה בסרטים של דיסני? אם כן, צר לנו לאכזב אתכם. בעלי החיים הללו יכולים להיות מאוד פראיים ולגרום למהומות, גם אם זה ממש לא נעשה מתוך כוונת זדון. על כך גם תוכל להעיד אישה בת 74 מאינדיאנה, ארה"ב, שנזקקה לסיוע משטרתי לאחר שפרצו לדירתה שלושה איילים, והפכו אותה ל"בת ערובה".



לפי משטרת העיר דקאטור, אינדיאנה, האורחים הלא צפויים פרצו לדירה דרך חלון חדר השינה של הקשישה, ואז רצו לסלון והפילו אותה ארצה. למרות המצב אליו נקלעה היא הצליחה להתקשר למשטרה, ושוטרים שהגיעו למקום נתקלו במחזה מן ההזויים ביותר שיצא להם לראות - הם מצאו את האישה לכודה על הספה כשההליכון שלה על הרצפה, בעוד אחד האיילים מקפץ הלוך ושוב בהיפראקטיביות בחדר. השניים האחרים, כפי שניתן לראות מהתמונות מהאירוע ההזוי, החליטו דווקא לשהות בשירותים.


למרבה המזל, האירוע נגמר בטוב עבור כל המעורבים בו. סמל קווין גרבר משירותי השיטור של העיירה השקטה, סיפר שהשוטרים הגנו על האישה בגופם והצליחו לחלץ אותה החוצה בבטחה. לאחר מכן הם הוציאו את האיילים בזה אחר זה, והזריקו לשניים מהם חומרי הרדמה על מנת שניתן יהיה להשתלט עליהם.

נכון לעכשיו, לא ידוע אם האיילים שוחררו מיד או נלקחו קודם כל לבדיקה במרפאה וטרינרית. באשר לקשישה, זו לא נפגעה כלל והשוטרים הופתעו לגלות שהיא נותרה "רגועה להפליא" במהלך כל האירוע הביזארי. הנפגעת היחידה באירוע הייתה הדירה, שספגה נזק רב בשל השתוללות האיילים.