להיתקל בתנינים ברחבי פלורידה זה אומנם דבר שבשגרה, ולא אחת נצפו הייצורים האימתניים ברחובות, בבתים ובבריכות פרטיות, אך נראה כי בשבוע האחרון משהו עובר על הטורפים במדינה בדרום מזרח ארצות הברית, שפיתחו רעב לבני האדם ככל הנראה, ולא הסתפקו "רק" בביקורי בית. היום (ראשון) פורסם בתקשורת המקומית במדינה כי בפעם השנייה בתוך שבוע נמצאו תנינים ניזונים מגופת אדם בפלורידה.



הקורבן האחרון היה ג'רוויס דליפורד בן ה -16, שגופתו נמצאה מרוטשת ומוקפת בזוחלים הגדולים באגם של סנט פטרבורג, ב-4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב.



עדי ראייה תיארו כי ראו את גופתו של הנער נגררת ונאכלת על ידי מספר רב של תנינים. "אני שמח שהבחנתי בגופה לפני שהתנין גרר אותה לתוך השיחים, כי אז ייתכן שאף אחד לא היה יודע זאת", אמר אוטיס קרופורד, תושב סנט פטרבורג לרשת ABC. 



קרופורד ושותפתו, פטרישיה קייס, סיפרו כי הם מצאו את הגופה בין השיחים לאורך הגדה הדרומית-מזרחית של אגם מאגורה. השניים אכלו ארוחת בוקר באזור, כאשר הבחינו במשהו צף במים שהיה מוקף בכ- 10 תנינים. "קשה היה לדעת אם זה אדם או חיה, "אמר קרופורד. "יצאתי מהמכונית כדי לוודא שאני רואה את מה שאני רואה".



"ראיתי תנין מוציא גוש (את הגוף של דליפורד), משליך אותו באוויר, תופס ואוכל אותו", אמרה קייס מבועתת. "הייתי חייבת לחזור למכונית, לא יכולתי לראות את זה יותר".



כעת נותר למשטרה המקומית בפלורידה לפענח למי שייכים שיירי הגופה האלמונית שנמצאו, ולקוות כי הזוחלים ישובו להסתפק בדגים, יונקים ועופות מים כדי להשביע את רעבונם.