חופשת הקיץ של קולין ריד מוויילס נהרסה לגמרי, זאת לאחר שבחרה בקוסמטיקאית הלא נכונה שתטפל לה בגבות. ריד החלה להתכונן לקראת טיסתה לשבוע נופש בטנריפה שבספרד, ובמסגרת זו קבעה לעצמה טיפול אצל קוסמטיקאית, יום לפני הטיסה. האם בת ה-37 נדהמה לגלות, כשסיימה את הטיפול, שהיא נותרה ללא גבות. 

לדבריה, היא לא הסכימה להצטלם בעקבות המבוכה שחשה, ואפילו לא יכלה להיכנס למים בגלל שחשה צריבה באזור הגבות. "לא ידעתי אם לצחוק או לבכות, כל החברים שלי והמשפחה שלי אמרו שאני נראית כמו דמות ב'אנגרי בירדס", היא חושפת. 

קולין סיפרה גם שבדרך כלל היא עושה גבות בעיר מגוריה, אך מכיוון שהקוסמטיקאית שאליה בדרך כלל הולכת הייתה עסוקה, היא נתנה למתמחה צעירה לטפל לה בגבות. לאחר הטיפול הביטה קולין במראה, ולתדהמתה הרבה גילתה שהגבות שלה - נעלמו. 

"הייתי בהלם, נכנסתי להיסטריה, אמרתי למתמחה: זה אמיתי?". מיד לאחר מכן, כך לפי התיאור של קולין, המתמחה הצעירה נכנסה אף היא להיסטריה וביקשה סיוע מקוסמטיקאית נוספת שהייתה במקום.

הקוסמטיקאית הלחוצה ניסתה לתקן את התקלה, אך משסיימה הביטה קולין המסכנה במראה, ואת שראתה תיארה כך: "ראיתי מעל העיניים שני פסים עבים שצוירו לי מעל לעיניים. התחלתי לבכות ישר, עזבתי את הסלון ועשיתי FACE TIME עם אחותי פאולה, שגם היא הייתה בהלם מהתוצאה. נהרסה לי החופשה, הייתי שבורה. עבדנו כל כך קשה בשביל לממן את הטיסה והיא פשוט נהרסה לנו, לעולם לא אשוב יותר לסלון היופי הזה".