כנראה שהשוטרים של משטרת העיר ניו יורק לא ממש חיבבו את הרכש החדש שהם קיבלו. כריסטינה וילדה היא שוטרת חדשה שהצטרפה לאחרונה לתחנת משטרה ברובע הברונקס בעיר ניו יורק. לטענתה של וילדה פורסמו תמונות פורנו מזויפות של השוטרת כאשר הדביקו את פניה לגופה הערום של אישה זרה.



השוטרת וילדה בתפקיד (צילום: אינסטגרם)
השוטרת וילדה בתפקיד (צילום: אינסטגרם)



התמונות עלו לאינטרנט והפכו לויראליות ברשת אך השוטרת החדשה לא נשארה חייבת. היא פרסמה לעוקביה ברשת האינסטגרם את התמונות וציינה ששתלו את פניה וכי זייפו את התמונות. "מי שטען שזאת אני כל כך טועה!" היא כתבה בפוסט לצד תמונות של האישה הערומה. השוטרת ההמומה שנאלצה להגן על שמה הטוב הוסיפה הוכחות ואמרה "אף פעם לא עשיתי עגיל בטבור, אין לי סמארטפון ורוד והשיער שלי בכלל מתולתל". לטענתה של וילדה, התמונות פורסמו על ידי חבריה החדשים לתחנה, שוטרי NYPD. עבירת העלאת תמונות פורנו מזויפות עוגנה בחוק לאחרונה והפכה לבלתי חוקית במדינת ניו יורק. 



השוטרת וילדה בתפקיד (צילום: אינסטגרם)
השוטרת וילדה בתפקיד (צילום: אינסטגרם)



בפוסט המשך שהשוטרת העלתה לרשת האינסטגרם כתבה: "הכי עצוב שהמשפחה הכחולה שלי (השוטרים) הם אלו שהעלו את התמונות המזויפות לרשת האינטרנט. לשוטרים שעשו את הדבר הנורא הזה, שה' ישמור עליכם. אתם חייב להיות בן אדם אומלל כדי לנסות להפיל אנשים באמצעות שקרים".