למקרה המצמרר הזה קשה להישאר אדישים. ג'וק חי נשלף מאוזנו של פעוט בן שנתיים לאחר שלעס את עור התוף שלו בחיפוש אחר מקום להתחמם בו. אמו של הפעוט סיפרה שהתעוררה בלילה לאחר ששמעה את זעקות הכאב של בנה, היא ניגשה אליו וראתה שהוא חובט בצד ראשו בפאניקה.



למרבה האימה, האם ראתה רק את רגליו של התיקן הפולש ולאחר ניסיונות כושלים להוציאו, הבינה שהזוחל נכנס עמוק מדי ויש לגשת למיון בהקדם. "התיקן נשך את בני לאחר שזחל לאוזנו", אמרה אמו לו מהעיר שנג'ן שבסין, "ראיתי שזה חרק אבל הייתי בטוחה שזה יתוש. ניסיתי להוציא אותו עם מקל אוזניים אבל הגעתי רק לרגליו. גיליתי שזה תיקן רק לאחר שהרופאים אמרו לי".



מקלות אוזניים (צילום: אינג אימג')
מקלות אוזניים (צילום: אינג אימג')



הפעוט המסכן פונה לבית החולים הנג-שנג בשנג'ן שם נבדק בידי צוות בית החולים. הרופא המומחה שבדק את קורבן הנשיכה דיווח כי דם רב ניגר מפצעי הנשיכה באוזנו, "התיקן היה על עור התוף של הילד, הסתובב ונשך אותו - היה דם גלוי. לתיקנים יש טפרים שיכולים בקלות לפגוע בעור התוף ולגרום לזיהומים".



ד"ר צ'ו שלף את התיקן שגדולו היה שישה מילימטרים באמצעות פינצטה. "הוא היה עדיין בחיים", אמר ד"ר צ'ו וציין כי הוא זחל לתוך אוזנו של הפעוט בחיפוש אחר אזור חם וחשוך. הפעוט שוחרר באותו הלילה חזרה לביתו.