נאמנותם של הכלבים מפתיעה בכל פעם מחדש. כלב תועה חיכה ארבע שנים שבעליו יחזרו לנקודה המדויקת בה ראה אותם לאחרונה, כשקפץ מהטנדר הנוסע. אנוצ'יט אונררואן, אופנוען שחלף פעמיים בכביש המהיר בתאילנד בחודש שעבר, ראה את חיית המחמד בדיוק באותה הנקודה. הוא עצר לבדוק את מצבו של הכלב והמקומיים סיפרו לו שהוא יושב בדיוק באותו המקום במשך הארבע השנים האחרונות.



סאואלוק פינוב בת ה-45, סיפרה כי מצאה את הכלב באותה נקודה בתחילת 2016, "הוא היה רזה והיו לו נגעים בעור. לקחתי אותו לווטרינר ואימצתי אותו בעצמי וקראתי לו 'ליאו', אבל אחרי כמה ימים הוא ברח מביתי ומצאתי אותו שוב באותו המקום, אז נתתי לו להישאר שם והגעתי להאכיל אותו כל יום".





האופנוען החליט לשתף את סיפורו של הכלבלב בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות. בסרטון נראה ליאו יושב בצד הדרך ומשקיף על המכוניות החולפות בחיפוש אחר בעליו. בעליו של הכלב, נוי סיטיסארן בת ה-64, אמרה כי הכלב 'בונג בונג' נעלם לאחר שקפץ מהטנדר שלה בשנת 2015 . היא הוסיפה: "שמתי לב שבונג בונג נעלם בזמן שנסעתי בכביש. בעלי ואני הסתובבנו לחפש אחריו, אבל לא מצאנו אותו ולא היה לנו קצה חוט איפה נוכל למצוא אותו".



לאחר חשיפת הסרטון ברשתות החברתיות, בעליו של בונג בונג נתקלו בו ומיהרו לנקודה בה כלבם נמצא. כשסיטיסארן חזרה למקום הכלב התכופף בהתרגשות ונתן לה ללטף את ראשו, עם זאת, הוא סירב לחזור הביתה כשניסתה להעלות אותו לטנדר. בונג בונג, שכנראה היה זקוק לזמן הסתגלות נשאר בנקודה ובעליו הבטיחו שיחזרו לקחת אותו ביום שלמחרת, אך באותו הערב פינוב שמצאה את הכלב וטיפלה בו התקשרה לבעליו המקוריים וביקשה ממנה להשאיר אותו ברשותה.



סיטיסארן אמרה שהיא תשמח לתת לכלב להישאר אצל המאמצת החדשה: "אין לי שום כוונה לסרב לבקשתה. אני מאמינה שהיא והכלב ישמחו יחד, אבל הייתי רוצה שהיא תחזיק אותו בביתה". האם החדשה של הכלב האבוד הבטיחה לקחת אותו לביתה ולטפל בו היטב.