לאחר שסיפק לנו אין ספור סרטונים ויראלים בהם משאיות 'מגלחות' את גגותיהם בעקבות גבוהו הנמוך, הגשר המכונה "11.8" על שם גובהו - יהרס. שמו המקורי של הגשר הוא מעבר נופרלק - דרום גרגסון שנמצא בדורהאם שבצפון קרוליינה והוא מכונה גם "פותחן הפחיות" כסימן ההיכר שלו.   



הגשר התפרסם לראשונה בשנת 2008, לאחר שבעל מסעדה הממוקמת בקרבת הגשר, ראה את הפוטנציאל הטמון ברגעים המפחידים בהם המשאיות נתקעות בגשר בזו אחר זו. הוא הציב מצלמת אבטחה לתיעוד ההתרסקויות ומאז הכל היסטוריה.




המצלמה תיעדה מעל ל-140 מקרים בהם משאיות גבוהות התנגשו בגשר הנמוך, זאת למרות השילוט הנרחב ומערכת חיישני אור המזהירה את הנהגים אם המשאית, הקרוואן או האוטובוס שלהם בגובה המתאים למעבר. אחרי 11 שנים מחלקת התחבורה של דורהאם קיבלה על עצמה סוף סוף את ההחלטה להעלות את הגשר בשמונה סנטימטרים – הגובה הרב ביותר שהם יכולים להציע בלי לפרק מעבר נוסף בסמוך.



מעריצי הגשר ברחבי העולם מתאבלים על הבשורה הטובה עבור נוסעי הכביש ובטיחותם, אך ממהרים להרגיע את הרוחות בטענה כי עיריית דורהאם אינה מגביהה את הגשר מספיק על מנת למנוע התנגשות של כל הרכבים הגבוהים והם מצפים להתנגשויות וסרטונים נוספים בהמשך.