מייקל ולורן טיילור, מהנדס ומורה ליוגה בני 30, הם זוג נשוי ויש להם חברה, ג'סיקה וודסטוק, גם היא בת 30, עמה השניים מנהלים מערכת יחסים אינטימית כבר מעל לשנה. מייקל ולורן התחתנו בשנת 2016, אך בחודש יוני האחרון הם הכירו את וודסטוק בהופעה, ומאז שלושתם ביחד.



השלישיה טוענת כי המשפחות למדו להכיר ולקבל את מערכת היחסים המיוחדת הזו, אך בציבור השלושה עדיין מקבלים מבטים של בלבול וחוסר הבנה. מייקל הסביר: "ג'ס הייתה פוליאמורית, ניהלה כמה מערכות יחסים במקביל, במשך רוב חייה הבוגרים. לורן ואני היינו מונוגמיים במשך שבע שנים, אבל חיפשנו לשפר את מערכת היחסים. לכל אחד מאיתנו הייתה יותר אהבה לתת, מאשר רק אחד לשני". עם זאת, הוא ציין כי "למרות שמערכת היחסים שלנו היא בעיקר שלושתנו, ישנן שלוש מערכות יחסים נוספות הזקוקות להכרה: מייקל ולורן, מייקל וג'ס, לורן וג'ס".



מייקל שיתף כי יש לשלושה בדיחה משותפת כאשר הם יוצאים מהבית: "אם אחד מאתנו שוכח משהו, אנחנו בטוחים שלפחות אחד מאתנו יזכור לדאוג לו", והוסיף: "אנחנו דוחפים אחד את השנייה לשפר את עצמנו ולרדוף אחר התשוקות שלנו".



מייקל, לורן וג'סיקה מתכננים למסד את הקשר, אך מכיוון שאיחוד בין שלושה אנשים אינו חוקי בארה"ב, הם חושבים לטוס לתאילנד או לאינדונזיה כדי להתחתן. הם גם מתכננים להביא ילדים לעולם או לאמץ כמובן.



על התגובות שהשלישייה מקבלת מהסביבה, אמרה ג'סיקה: "אנשים מבולבלים, אבל בעיקר הם סקרנים לדעת עוד על הקשר שלנו. בדרך כלל התגובות הן בעיקר מצחיקות והשאלות מתחילות לזרום. במיוחד גברים, שניכר שהם מתרגשים ומקנאים". השאלות הנפוצות ביותר שהשלושה מקבלים הן: "מי ישן באמצע?", "מי לובש את המכנסיים בבית?", "האם אתם מתכוונים להתחתן או להביא ילדים לעולם?", וכן,"האם אתם יוצאים לבלות כל זוג בנפרד?".



ג'סיקה סיכמה: "המפתח להצלחה הוא להיות תמיד עצמך, לא לעצור את צרכיך ולא לנטור טינה".