גבר אנונימי שהחליט לנצל את זמן הטיסה שלו לעשות לעצמו "פדיקור", השאיר את שאר הנוסעים עם תחושת גועל עמוקה, מה שגרם לאחד מהם לבייש את אותו נוסע בכך שצילם את מעשהו מעורר הבחילה והעלה את הסרטון לחשבון האינסטגרם שנקרא בתרגום חופשי "שיימינג לנוסעים" (Passenger Shamin).



עם זאת, חשוב לציין כי לא רואים את פניו של הנוסע שהחריד את יושבי המטוס, כך שהשיימינג הוא יותר לעצם המעשה ופחות לאדם עצמו, וטוב שכך.



בסרטון נראה הגבר, שכף רגלו היחפה מונחת על רגלו השניה, תולש במיומנות את העור היבש שעל עקב כף רגלו, כששאריות העור נופלות על רצפת המטוס. את הצילום תפס נוסע אחר שכנראה ישב קרוב מדי לאיש הפדיקור, אך בהחלט לא "נהנה" לבד מהמראה הלא מלבב. הוא פרסם את הסרטון באינסטגרם עם הכיתוב: "יום 'רגליים עפות' שמח לכולם! כל מיני דברים אסורים קורים כאן למעלה". הסרטון גרף למעלה מרבע מיליון צפיות והמון תגובות, ביניהן מגיב אחד שהציע לגזור על האיש שלוש שנות מאסר בגין התנהגותו.



להבדיל אלף אלפי הבדלות, זו לא הפעם הראשונה שאנשים מביעים את כעסם בטיסה בשבועות האחרונים, לאחר שמספר נוסעים התרעמו על סוס פוני ששהה עימם במחלקת תיירים. חברת התעופה הסבירה כי הסוס משמש כסוס נחייה לאנשים עם מוגבלויות, אך ההסבר לא הפריע לאנשים להשתולל, כמו אחת מהם שהתלוננה ברשת החברתית: "אין מצב שאשלם את המחירים שהם גובים עכשיו לטיסות רק כדי לשבת ליד סוס פוני מסכן!".