אנדריאה איבנובה, סטודנטית בת 22 מבולגריה, רצתה את השפתיים הגדולות בעולם ולכן ביקרה כמעט בכל המרפאות לניתוחים אסתטיים בסופיה, בירת בולגריה, שם הזריקו לשפתיה כמעט את כל חומרי מילוי השפתיים האפשריים.



איבנובה החלה את השינוי בשנה שעברה וכיום היא אומרת שהיא שמחה ומרוצה עם שפתיים גדולות יותר. בחודש ספטמבר האחרון, לאחר שעברה 15 הזרקות מילוי לשפתיים, אמרה: "אני אוהבת את השפתיים שלי עכשיו יותר מבעבר. לפי דעתי עם שפתיים גדולות אני נראית יפה יותר".




"אני לא יודעת בדיוק כמה כסף הוצאתי על הטיפולים האלה", הוסיפה איבנובה, שכעת מחכה לקבלת היתרים על מנת שתוכל להפוך את שפתיה לעבות יותר.  




לאיבנובה יש 26.6 אלף עוקבים באינסטגרם ולעתים קרובות היא משתפת את מראה שפתיה, שתופחות מפעם לפעם. אלפי מעריצים משבחים אותה על המראה הייחודי, אך היא זוכה גם לביקורת.



איבנובה טוענת שהיא אוהבת את המראה שלה ואדישה לדעות של אנשים אחרים. בעבר אמרה: "כל יום אני מקבלת אלפי הודעות מחמיאות מאנשים מכל העולם. יש הערות חיוביות ושליליות כאחד, אבל נשים כותבות את רוב ההערות השליליות. יש אנשים שאוהבים אותי עם שפתיים גדולות יותר ויש אנשים שאוהבים אותי עם שפתיים קטנות יותר, אבל זה לא משנה לי, כי מה שחשוב זה אם אני אוהבת את זה".



איבנובה סיכמה: "אני חושבת שאנשים צריכים להיות חופשיים לבחור מה הם אוהבים - גדול, גדול יותר או גדול מדי. מבחינתי אין גבולות".



וכך הגברת ללא גבולות נראתה לפני המהפך:


אנדריאה איבנובה בתחילת הדרך (צילום: אינסטגרם)
אנדריאה איבנובה בתחילת הדרך (צילום: אינסטגרם)