כתבת הטלוויזיה RTVE הספרדית, נטליה אסקודרו, הדהימה את הצופים כשהודיעה בהתרגשות בשידור חי שהיא זכתה בהגרלת חג המולד ואז רמזה לעמיתיה שהיא לא תחזור לעבודה למחרת. בהמשך הכתבת הבינה שהיא לא גרפה את כל המיליונים שהיו בקופה ונאלצה להתנצל.



בקטעים מהשידור ניתן לראות את הכתבת קופצת משמחה, בעוד שמפניה מרוססת באוויר עם הכרזת המספרים הזוכים בפרס. לאחר מכן התברר כי אסקודרו למעשה זכתה רק ב-5,000 אירו (4,000 ליש"ט). הפרס הראשון בהגרלת חג המולד המכונה "אל גורדו" (השמן) היה 4 מיליון אירו, אך את מאגר המזומנים ניתן לחלק בין הזוכים.




הצופים מתחו ביקורת על הכתבת לאחר שתגובתה עוררה את הרושם שהיא זכתה בפרס הגדול ונראה שהיא רומזת רמזים עבים כי תפרוש מתפקידה. כאמור, אסקודרו נאלצה מאוחר יותר להתנצל בפני צופי השידור הציבורי, לאחר שהואשמה בחוסר מקצועיות, כך דווח ב-BBC.

בהמשך אסקודרו צייצה בטוויטר את התנצלותה על תגובתה הרגשית לזכייה, והסבירה שהיא הוצפה לאחר שחוותה קשיים בחייה האישיים בחודשים האחרונים. היא כתבה שהיא עיתונאית כבר 25 שנה ושהיא גאה בעבודתה, ואמרה שתמיד דיווחה ב"מצפון צלול" וכינתה את עבודתה "קפדנית".

"עצוב שנטליה אסקודרו היא היום העיתונאית המניפולטיבית והשקרנית מ-RTVE", צייצה והוסיפה התנצלות על הבלבול שהתגובה שלה גרמה, והוסיפה שזה נכון שהיא לוקחת פסק זמן מהעבודה, כיוון שתכננה לקחת חופש.