מקרה מצער נוסף של אלימות במשפחה מקבל תפנית, לאחר שתועד ופורסם ברשתות החברתיות. האנה וינץ', צעירה בת 21 מאינדיאנה שבארה"ב, ניהלה שיחת וידאו עם אבי בנה בן העשרה חודשים, כאשר במהלך השיחה היא צולמה בזמן שהיא נותנת לבנה סטירה כה חזקה, עד שהוא נפל עם ראשו לרצפה. בתיעוד קורע לב של השיחה המצולמת, נראה אדם נוסף, ככל הנראה אביו של התינוק, כאשר הוא צופה במתרחש בחוסר אונים.

בבדיקה שערכו רשויות הרווחה עם מחלקת שירותי הילד באינדיאנה, נמצא שהילד לא נפצע. נכון לעכשיו, לא ברור מי ביקש מהשוטרים לערוך את הבדיקה בבית ועל פי המשטרה המקומית, בזמן שהגיבו לקריאה והיו בדרכם לבית החשודה, הופץ סרטון של שיחת הוידאו ברשתות החברתיות, בעקבותיו הגיעו דיווחים נוספים ממשתמשים רבים.

הסרטון הקשה לצפייה פורסם בחשבון הפייסבוק של השירות לילד על ידי ג'ואל אורבין, שהזדהה כסבא של הילד. "זו המחלקה לשירות הילד במיטבה, שכן הילד הזה בן העשרה חודשים, שהוא הנכד שלי, נאלץ להישאר עם האישה הזו", כתב לצד הסרטון המחריד. אישה נוספת, שטענה שהיא הדודה הגדולה של הילד, התעלפה גם היא: "היא דחפה אותו כל כך חזק שפניו נחתו על השטיח כשהוא כבר בכה, למה?"

וינץ' נלקחה למעצר וכעת עומדת לדין באשמת אלימות והפחדה, אך משתמשים ברשתות החברתיות שצפו בסרטון המזעזע היו מופתעים לגלות שהתינוק עדיין נשאר במשמרות של אמו. גורמים במשטרה מסרו כי החקירה נמשכת.