גבר נפל לזרועותיה של צעירה בתחילת שנות ה-30 לחייה, אחרי 27 שנות נישואים, שלוש בנות ולא מעט מיליונים בבנק. השניים ניהלו קשר סודי, הדוק וממושך במשך שלוש שנים, עד שהקדשת שיר בתוכנית רדיו חשפה את הכל, וכעת בני הזוג מנהלים מאבק קשה וחילופי ההאשמות בעיקר על רכוש.

הדרמה החלה לפני כחמישה חודשים, כאשר במהלך חופשה משותפת של הבעל והמאהבת, הוא התראיין לתוכנית רדיו מקומית והקדיש שיר למאהבת שלו את השיר "יפה לך להיות מאושרת" של אייל גולן. המאהבת ככל הנראה לא ירדה לפרטים הקטנים וסיפרה לחברותיה, שאחת מהן העלתה את המחווה לאינסטגרם שלה. מכאן הדרך לאישה (החוקית) היתה יחסית קצרה ושלושה חודשים לאחר מכן, ממש עם תום הסגר הגדול של הקורונה, נחשף הרומן כולו.

האישה, טוענת בבקשה שהגישה לבית המשפט לענייני משפחה, באמצעות עו"ד שרין סולן, לקבל צו הרחקה נגד בעלה: "במשך שלוש וחצי שנים הוא ניהל רומן עם אישה צעירה שכמעט בגיל של בתנו הבכורה. הוא סיפר סיפורים על נסיעות עסקיות לחו"ל והוציא עשרות אלפי שקלים על המאהבת".

הבעל לא מכחיש שהקדיש שיר לאותה צעירה שעמה בילה, אבל מכחיש כי הרומן נמשך שלוש שנים. "זו היתה מעידה חד פעמית ולא יותר", טען. עו"ד סולן טוענת כי מה שמטריד כרגע את הבעל הוא הרכוש העצום שצבר במשך שלושה עשורים, שעל מחציתו יצטרך לוותר. כמו כן, הבעל יחוייב בתשלום מזונות בסך עשרות אלפי שקלים בחודש, זאת בהתאם לרמת החיים של בני הזוג לאורך עשרים השנים האחרונות.

בית המשפט יבחן את הבקשה של האישה להוציא צו הרחקה מהבית נגד הבעל, ובמקביל יבקש מהצדדים לנסות להגיע להסכם לגבי הרכוש המשותף. בינתיים תפנה השבוע האישה לבית הדין הרבני ותבקש גט לאלתר.