כבר שלוש שנים שאפליקציית הטיקטוק נמצאת בחיינו. היא כבשה אותם בסערה בשנת 2017 כאשר נרכשה על ידי חברה סינית ותפסה תאוצה עולמית. אין ילד שלא מכיר את הרשת החברתית המוזיקלית, רוקד לצליליה ומבצע את האתגרים שלה.

לאחרונה האפליקציה מוצפת בשיר חמוד, עם מילים לא ברורות וקול מצחיק. אם תזמזמו אותו ליד ילדים ובני נוער, ככל הנראה הם יצטרפו. למגמה הוויראלית החדשה של הטיקטוק יש שורשים במקור קצת מפתיע: דגני בוקר רוסיים. דגני הבוקר נקראים  "Miel pops". הם יצאו לראשונה בשנת 2010 והשיר שמלווה את הפרסומת הוא השיר שקיבל תפנית בעלילה והפך למנגינה קבועה בטלפונים של משתמשי האפליקציה.

השיר המקורי מהפרסומת לדגני בוקר ברוסייה


בסרטון הפרסומת נראות מספר דבורים רוקדות לצלילי השיר שהיום נשמע קצת אחרת. הלידה מחדש של השיר החלה כאשר הזמרת הרוסייה, צ'רנאיה פרנסידה, העלתה סרטון של עצמה שרה בצורה אקוסטית את השיר מהפרסומת הישנה. אחד הגולשים השתמש בגרסה שעשתה פרנסידה והאיץ את הקול שלה כך שזה ישמע כאילו היא דמות מצוירת. משתמשים רבים דוברי ספרדית שמעו את מילות השיר המסובכות ובמקום את שם דגני הבוקר, הם שמו את המילים "Mi pan" , כלומר, הלחם שלי, והחלו להקדיש את השיר לאהבתם ללחם.

כוכבת הרשת הרוסייה- צ'רנאיה פרנסידה

@chernaya.princessa

это войдёт в список самых странных вещей, которые я решала сделать ##мяу ##рек ##мильпопс ##жужужу ##втоп ##тренд ##популярное

♬ оригинальный звук - chernaya.princessa

לאט בכל העולם, החל השיר לתפוס תאוצה ומאז השיר כבר עומד על כ- 132 מיליון צפיות. גם מפורסמים רבים וכוכבי הרשת הישראלים כמו רוני דלומי, מאיה דגן, אליעד ורבים נוספים אימצו את הטרנד החדש. הם משתמשים בשיר בכל מיני גרסאות ואפילו חלקם כבר העניקו לו גרסה משלהם.

מאיה דגן וביתה לצלילי השיר

@mayadagan75

 

♬ Mi Pan Su Sus - itzmilpops


אליעד נחום משתמש בשיר בדרך מקורית

@officialeliad

זו זו זוז !!!!

♬ Mi Pan Su Sus - itzmilpops


רוני דלומי בגרסה משלה לשיר הרוסי

@ronidaloomi

שרה את זה בריפיט🤦🏻‍♀️איזה שירים אתם שרים בריפיט?

♬ original sound - ronidaloomi