כלב בשם צ'סטר נצפה מחוץ לשוק בלימה שבפרו, שם עבד בעליו לפני שנפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה. הוא עמד בכניסה לשוק בעצב כשפתק על צווארו ובו כתוב בספרדית: "שלום, שמי צ'סטר, אנא עזרו לי. הבעלים שלי נפטר לאחר שחלה בקורונה ואין לי לאן ללכת. אל תתעלמו ממני". 

הכלב צ'סטר והפתק על הקולר שלו | צפו בתיעוד 

הפתק, שהיה כתוב על קרטון לבן, משך קהל רב ממבקרי השוק שרצו לעזור לו. בעליו של צ'סטר היה בעל דוכן בשוק. לאחר שנפטר, סוחרים אחרים ידעו שהכלב נותר לבדו. הם החליטו לתלות את השלט על צווארו של צ'סטר במטרה למצוא לו בית חדש אצל אחד מלקוחות השוק. 

אחת הסוחרות בשוק, נטלי אובליטאס, הייתה בעלת דוכן למכירת אביזרים ומוצרי מזון לבעלי חיים מטעם ארגון ההצלה Huellitas Felices Peru שפרושו – "עקבות קטנות ומאושרות". נטלי סיפרה ברשתות החברתיות כי הם החליטו להניח את הפתק על צווארו של צ'סטר לאחר שדיברו עם הסוחרים האחרים, שאישרו כי הכלב מחפש בעלים חדשים. 

צ'סטר נלקח מיד לבית המחסה בלימה, שם סיפורו קורע הלב פורסם ברשתות החברתיות ותפס תאוצה. ההתעניינות באימוץ שלו הלכה וגברה ותוך 24 שעות הוא כבר מצא בעלים ועבר לביתו החדש. צ'סטר נלקח לבדיקה שם גילו כי הוא סובל מקדחת קרציות שהשפיעה על ראייתו – הטיפול בו כבר החל להתבצע.