סבתא בת 68 מבריטניה, הפכה קורבן לגבר שצעיר ממנה ב-30 שנה, שהתגלה כנוכל שהפיל אותה בהונאה כלכלית רחבה. בת' היינינג, שנהנתה ממערכת יחסים "קסומה ורומנטית", נכנסה למשבר אחרי שנשבתה בקסמיי אהובה האפריקאי שהתחזה וחי על חשבונה במשך חמש שנים. 

היינינג חסכה כסף במשך כל חייה כשעבדה בתור קצינת מבחן ועובדת סוציאלית. היא הייתה בת 63 כאשר הכירה לראשונה את רודני, שעבד כמוזיקאי באקרה, עיר הבירה של גאנה, אותו המקום בו ניהלה ארגון צדקה שעזר לבתי יתומים. השניים נפגשו דרך חבר משותף ברשתות החברתיות וניהלו את הקשר בצורה ווירטואלית. הם החלו לגלות חיבה משותפת למוזיקה, דבר שקירב ביניהם, ובאותה התקופה, רודני היה מפיק מוזיקלי שעבד עם כמה השמות הכי גדולים בגאנה.

בת' היינינג שהפכה קורבן להונאה (צילום: רשתות חברתיות)
בת' היינינג שהפכה קורבן להונאה (צילום: רשתות חברתיות)

הקרבה בין השניים נוצרה בתקופה בה היינינג חשה בדידות, כאשר הייתה לבדה במדינה זרה, אחותה נפטרה שנתיים קודם לכן ואמה אובחנה כחולת דמנציה. רודני היה מאוד נחמד, הם היו מנהלים שיחות במשך שעות והוא היה מחמיא לה ומרעיף עליה אהבה. הסבתא ידעה שיש בין השניים פער גילים גדול, אך בהתחלה רודני סיפר לה שהוא בן 40 והיא החליטה לנסות לצלוח את מערכת היחסים. 

לא עבר זמן רב מאז החלו לנהל את הקשר מרחוק בצורה רומנטית, ורודני החל לבקש הלוואות כספים. תחילה הוא לווה סכומים קטנים, אך עם הזמן הכסף החל וגדל. הוא ביקש ממנה כסף לקניית ציוד מוזיקלי יקר, וביקש ממנה עזרה בתשלומי שכר הדירה שלו. זמן קצר לאחר מכן, הזוג החלו להיפגש גם מעבר לרשת הווירטואלית, כאשר רודני ביקש ממנה להגיע לבקר אותו בביתו באקרה. 

כבר בערב הראשון, אחרי שהרגישו אהבה גדולה, רודני חשף בפני היינינג כי הוא בן 30 ולא בן 40 כפי שסיפר לה. אך היא כבר הרגישה שזה מאוחר מידי והמשיכה להתראות איתו. בפברואר 2017, הם התחתנו ועברו לגור יחד בביתה של היינינג בווסטשייר, אנגליה. הילדים וחבריה של הסבתא לא אהבו את רודני וככל שהזמן חלף – היא הבינה שהכל היה שקר.

רודני והיינינג עם חברים בגאנה (צילום: רשתות חברתיות)
רודני והיינינג עם חברים בגאנה (צילום: רשתות חברתיות)

רודני השתמש בהיינינג על מנת לסחוט ממנה כספים ולקיים אורח חיים בטלני על חשבונה. היחסים בין השניים התפרקו והיא דרשה ממנו לעזוב את ביתה. היא אפילו שילמה על כרטיס הטיסה שלו חזרה לגאנה ועל הליכי הגירושין היקרים. רודני בתגובה טען כי היינינג תקפה אותו, דבר שהיא הכחישה. 

"נהגתי לצחוק על נשים שהופכות לקורבן של נערי שעשוע צעירים ונאים מחו"ל. תמיד חשבתי כמה הם פתטים ומטופשים – עכשיו אני אחת מהן. הייתי צריכה להיות יותר ערנית", אמרה היינינג. בתה, אם לשלושה ילדים, שרה היינינג, אמרה כי היא תמיד הסתייגה מהבעל הצעיר של אמה וכי היא חשדה בו מההתחלה. היא הוסיפה כי הוקל על אמה וכי היא נמצאת כרגע במצב טוב יותר בלעדיו.