מה שהקורונה עושה לאנשים: תיעוד קצת הזוי מציג את הרגע בו לקוחה בחנות, בסארי, בריטניה, החלה להתפרץ, לצעוק ולרוקן את מדפי בקבוקי היין. התפרצות הזעם החלה אחרי שהעובדים בחנות ביקשו ממנה לשמור על כללי הריחוק החברתי והלקוחה הותירה את החנות הפוכה לגמרי.

תיעוד ההתפרצות של הלקוחה

איש צוות בחנות, שהעדיף להישאר אנונימי, תיאר בפני עיתון החדשות Daily Mail כיצד הלקוחה העצבנית החלה לצרוח על כל העובדים. "היא כעסה מאוד והתחילה לצעוק עליי ועל שאר העובדים בחנות דרך מסך המגן", הוא אמר והוסיף, "היא הסתערה על הקופה באגרופים ובעיטות, עד שהיא עברה למחלקת האלכוהול, שם היא החלה לנפץ את בקבוקי היין שלנו".

בעקבות האירוע המופרך, מנכ"לי 23 רשתות קמעונאות במדינה  חתמו על עצומה בפני ראש הממשלה של בריטניה, בוריס ג'ונסון, ודרשו הגנה משפטית לעובדי החנויות שסובלים מאלימות מצד לקוחות. חבר הפרלמנט, אלכס נוריס, אמור להגיש את הצעת החוק לקריאה שנייה מחר (שישי).

ג'ו ויטפילד, מנכ"ל החנות Co-op Food שבה התחרש האירוע, אמר: "עובדי החנות ממלאים תפקיד חיוני בכך שהם מספקים בתקופה הקשה הזו גישה למזון, מוצרים ביתיים, שירותים פיננסים ותרופות. להתמודד עם אלימות פיזית או מילולית, ככל שתהיה, זה אינו תפקידם. אנחנו רוצים שהממשלה תעשה את תפקידה בחקיקה שתגרום לעובדים להרגיש בנוח יותר כשהם הולכים לעבודה".