השהייה במרחב חוף הים של ראשון לציון כמו יתר חופי הארץ מותרת בימי הסגר רק למטרת ספורט יחידני או לספורטאים מקצוענים בתחום ספורט ימי. 

פעולות המשטרה לאכיפת תקנות הסגר. צילום: דוברות המשטרה

אולם, הבוקר הבחין אור בן אבו, ראש צוות פקחי חוף הים בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, בבני זוג באמצע שנות השלושים לחייהם כשהם צועדים בטיילת חוף הים ללא מסכות על פניהם. בני הזוג נדרשו על ידי הפקחים לעטות מסיכה, אולם הם סירבו והגבר, תושב ראשון לציון, אף ניסה להטעות את הפקחים תוך שהוא טוען כי הגיע לחגוג עם זוגתו את יום הנישואין.

עוד טען, כי לא חרג מטווח היתרה המותרת מהבית, שכן הם מתגוררים בסמוך מאוד לחוף הים, אלא שבדיקה קצרה העלתה כי הם אינם נשואים ומתגוררים בשתי כתובות נפרדות בעיר. בנוסף עלה מהבדיקה, כי בתי המגורים שלהם אינם קרובים גאוגרפית לחוף הים. שני בני הזוג קיבלו דוחות על אי עטיית מסיכה. 

זמן קצר אחר כך הבחינה מפעילת מסעדה בחוף הים כי ברחבת השולחנות שבחזית המסעדה שבשל הסגר מושבתת מפעילות, נמצאים שני בני זוג כשהם מקימים יחסי מין מלאים על אחד השולחנות במקום.

היא מיהרה להזעיק את פקחי חוף הים של החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, כשבמקביל מצלמות האבטחה והבקרה תיעדו את מעשי השניים.

הפקחים הגיעו מיד למקום וזיהו את בני הזוג שצעדו קודם לכן על הטיילת ללא מסכות, אלא שהפעם הם היו גם מעורטלים באופן חלקי.
השניים התקשו הפעם להסביר את מעשיהם בפני הפקחים, וכן את העובדה שהם אינם עוטים מסכות במרחב הציבורי. גם הפעם בוצע נגדם הליך אכיפה נוסף של רישום דוחות על הפרת צוו בריאות העם.

במהלך הימים האחרונים פועלים צוותי החברה לביטחון בחוף הים של ראשון לציון ואוכפים את הסגר וכן את צוו בריאות העם. דוחות רבים נרשמו למפרי הסגר והצווים. בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון שבים ומבקשים מהציבור להימנע מלהגיע לחוף הים.