סטודנט צעיר מסין נהרג ביום הראשון בעבודה החדשה שלו כמדריך על כדור פורח. הצעיר תועד, ביום שישי האחרון, כשהוא נתלה בין שמיים וארץ בזמן שהוא נאחז בסלסילת הכדור הפורח, אך בצער, הוא לא הצליח להמשיך לאחוז בסלסילה וכשידיו נשמטו – הוא נפל למטה ומת.

רגע הנפילה של הסטודנט הצעיר אל מותו

הסטודנט נאחז בכדור רגע לפני המראת הכדור הפורח לשמיים על ידי מפריח הכדורים הפורחים. כאשר הכדור הפורח החל להמריא, הצעיר מצא את עצמו בשמיים בחוסר אונים, כשהוא מנסה לאזן את עצמו. האנשים סביב מיהרו לעזור לו, אך כאשר הוא הגיע לגובה של כ-10 מטרים מעל פני האדמה, ידיו נשמטו והוא נפל במהירות למטה. לאחר המקרה נשמעו צרחות מכל עבר, האנשים הזעיקו מיד את שירותי ההצלה והחירום, אך עד שהם הגיעו, המדריך כבר היה מת.

הסטודנט מילא משרה חלקית בעבודה בתור מנהל קבוצות מבקרים ומדריך טיולים במועדון הספורט והתעופה Xiang Aviation. המועדון גייס לאחרונה, בפעם הראשונה, סטודנטים מהמכללות השכנות על מנת שיוכלו למלא את כוח העבודה החסר, מאז שנפתח המועדון מחדש אחרי גל הקורונה בסין. 

"לימדנו את תהליך ההמראה והנחיתה בהדרכה לפני הכניסה לתפקיד, אך לצערנו הצעיר לא פעל לפי שיטת האימון שלימדנו. עם זאת, המקרה היה נראה כמו תאונה חריגה, כאשר הוא לא שם לב ומצא את עצמו נאחז בסל זמן שהכדור פורח באוויר", אמר דובר המועדון. הוא הוסיף כי מפעיל הכדור הפורח לא הבחין במדריך הצעיר בזמן שהוא הפריח את הכדור וכי הטרגדיה הנוראית נגרמה כתאונה. בזמן כתיבת שורות אלו, החקירה סביב הנושא עדיין נמשכת.