גבר שיצא להליכה שגרתית עם הכלב שלו, נקלע למריבה סוערת של חיית המחמד עם חתולת רחוב שהחלה להשתולל ואף כמעט גרמה לגבר לאבד את מכנסיו. הסרטון, שצולם בעיר איסטנבול שבטורקיה, תועד על ידי מצלמות האבטחה ברחוב שתפסו את התקרית המשעשעת, שהתפרסמה ברשת והפכה לוויראלית בעולם. 

תיעוד התקיפה של החתולה את הבעלים של הכלב באיסטנבול (צילום: מתוך יוטיוב)

בתיעוד אפשר לראות את הגבר עם הכלב הקטן שלו הולכים ברחוב, כשלפתע, החתולה הגיחה מחוץ למצלמה והחלה לריב עם הגור. מרוב בהלה, הבעלים הרים במהירות כלבו באוויר ונופף בו כאילו היה דגל יום העצמאות. החתולה מיד זינקה על הגבר, שניסה להגן על חיית המחמד שלו, והחלה לתקוף אותו. החתולה טיפסה על גבו של הגבר בניסיון להגיע אל הכלב, ואף כמעט גרמה לבחור להישאר ללא מכנסיים. 

לבסוף, עובר אורח שעבר באזור נחלץ לעזרתו של הגבר והצליח לשחרר אותו מאחיזת החתולה הנחושה. על פי העיתון הטורקי Sochko, הגבר וכלבו עברו על יד בית קפה מקומי כאשר המקרה התרחש. שני אנשי צוות בית הקפה דווקא הגנו על החתולה וסיפרו כי היא מוכרת בסביבה ואף יש לה כינוי בשם עזריאל, על שם החתול של הנבל המרושע גרגמל, מסיפור הדרדסים

בנוסף, תושבי המקום סיפרו כי זו אינה הפעם הראשונה בה החתולה העצבנית תקפה כלב שעבר במקום. התברר כי לחתולה עזריאל ישנם חמישה גורים קטנים שהיא מגנה עליהם בחירוף נפש. צוות בית הקפה סיפרו כי בעבר היא כבר תקפה כלבים שהתקרבו מידי אל המקום בו שמרה על גוריה וכי החתולה המגוננת בסך הכל מנסה לשמור על גוריה הקטנים, כמו אמא טובה ומגוננת.