שוטר פיליפיני נהרג במהלך פשיטה על קרב תרנגולים לא חוקי, לאחר שלהב חד, שהיה מחובר לכרבולת של אחד התרנגולים, חתך עורק ברגלו וגרם לו לאבד הרבה דם. התאונה הבלתי נתפסת התרחשה שלשום (שני), כאשר סגן כריסטיאן בולוק הרים את התרנגול על מנת לאסוף ראיות מהאירוע הלא חוקי, שפצע אותו, עד כדי מוות. 

הלהב של תרנגול הקרב פגע בירכו השמאלית של השוטר ושרט אותו עמוק. בולוק החל לדמם בזירת הפשע כמויות גדולות של דם, עד שמת. על פי מפקד משטרת המחוז, ארנאל אפוד, קרב תרנגולים בפיליפינים הוא ספורט פופולרי בו הצופים מהמרים על תוצאת הקרב בין שתי הציפורים החמושות בלהב בכרבולת המכונה "גאפ". הספורט הקטלני, נאסר בתקופת הקורונה על ידי הממשלה המקומית, על מנת למנוע התקהלויות. 

קצין המשטרה אפוד אמר: "זו הייתה תאונה מצערת ומזל רע שאין ביכולתי להסביר. כשדווח לי על כך פעם ראשונה פשוט לא האמנתי כי זו הפעם הראשונה בקריירה שלי ששמעתי על מקרה כזה". במסיבת עיתונאים, שהתקיימה בעקבות האירוע, מפקד המשטרה הספיד את השוטר ואמר:"ליבנו עם האח שאיבדנו בשם השירות המדיני. משטרת הפיליפינים כולה מצרה על מותו בטרם עת של סגן בולוק ומחזקת את משפחתו". 

אחרי הפשיטה על קרב התרנגולים, שלושה אנשים נעצרו ושני תרנגולי לחימה נתפסו בעיירה סן חוזה שבמדינה. באוגוסט האחרון ממשלת מחוז הצפון סאמר הוציאה אזהרה מפני קרבות תרנגולים בלתי חוקיים, זאת, לאחר שארבעה ממפעילי הקרבות נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. לפני המשבר העולמי, שנגרם בעקבות הנגיף, הקרבות הורשו להתקיים רק במקום מורשה לכך ולכבוד אירועים חגיגיים רשמיים של המדינה.