זוג נשוי ממרכז הארץ, שנישאו לפני עשור, חיו חיי משפחה שגרתיים לגמרי יחד עם שני ילדיהם המשותפים, עד שמתקשרת נכנסה לתמונה וסיפרה לאישה פרט ששינה את חייה. הבעל, אדם אמיד בעל הון רב ואילו האישה בעלת תואר בפסיכולוגיה שלא עוסקת במקצוע. בעקבות תקופת הקורונה, שגרמה לרבים לחוסר מעש ושעמום, האישה החליטה ללכת למתקשרת והחלה לבקר אצלה שלוש פעמים בחודש. 

באחת הפעמים בה האישה הייתה אצל המתקשרת, שכבר הכירה מפעמים קודמות, המתקשרת הטיחה בפניה את הטענה שהרסה את חייה – "בעלך בוגד בך". כאשר הבעל פנה לעורכת הדין שרין סולן, הוא טען כי יש בידו הקלטה של המתקשרת מאשימה אותו בבגידה. עו"ד סולן הסבירה כי בעקבות כך, היא תזמן את המתקשרת לתת עדות בבית המשפט הרבני. כבר לפני חודש הוגשה הבקשה למתן העדות של המתקשרת, אך עד כה בית המשפט לא אישר את העדות וביקש קודם את הבהרת שני הצדדים. 

על אף העדות המוקלטת והבקשה לגירושין שהוגשה לפני מספר שבועות, הבעל הפתיע את עו"ד סולן וטען בפניה כי הוא מתכוון לבקש בפני בית המשפט שלום בית. לדבריה, הבעל ציין בפניה: "למתקשרת אין מושג מהחיים שלה. אני לא בוגד ולא בגדתי. אני אוהבת את אשתי ורוצה לחיות איתה, היא אם שני ילדיי". לעומת זאת, האישה נחושה לממש את זכותה להפסקת הנישואין וטענה: "אני חושבת שבעלי משתמש בטריק ידוע כדי לא להיות מוכרז כבוגד ולהיות חייב בכתובה, ולכן הוא טוען לשלום בית". 

בנוסף לטענת האישה, דווח כי האישה העבירה "מסר סמוי", לפיו המתקשרת חיזקה את טענותיה וכי יש בידיה הוכחות. היא אף איימה ואמרה כי לא כדאי שהם ייחשפו, לא בפני בית הדין ולא בפני מקום העבודה של הבעל. בתיקי גירושין לא מעט זוגות נעזרים בעצות רבנים, קוראים בקפה, מתקשרים וקמעות, על מנת לגבש את ההחלטה האם להמשיך את הנישואין. אך עם זאת, עד כתיבת שורות אלו, בית המשפט לא אישר את מתן העדות של המתקשרת והוא מתבסס בעיקר על דברי הזוג.